Dagens bilder

Vi allihopa älskar ägg, speciellt löskokta ägg och mosad ägg blandat med lite smör till frukost. Men eftersom det går åt 15-16 ägg åt gången då (varsin löskokt och 5-6st till moset) så brukar vi äta ägg bara på helgerna....

Dagens frukostbord


Närbild på Victor och Alice som väntar tålamodigt


När jag var klar med allt efter frukosten så bakade jag dubbelsats med kladdchokladmuffins som barnen älskar:-)



Gitta kom över på en fika med Alissa:-)

Thor är ju för mysig....När han vill ta det lugnt så går han och lägger sig i soffan och drar filten över sig och det ser så mysigt ut:-)


Efter ett misslyckat försök att scanna in 3D-bilden på bebisen (som ser ut som en dino-unge el.nåt på bilden*s*)så fotade jag den istället:-)




Nu har Emmelie kommit hem till oss och vi ska börja med dagens middag så hejs svejs;-)

Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Tänk att här är det samma sak. Ägg till frukosten har vi max 2 ggr/vecka här hemma. Det går ju liksom åt en hel del.

Brukar tänka på de som tror att vi med många barn tjänar en massa pengar på dem. De skulle gärna få ta över mitt matkonto ett par månader så får de se. ;)



Kram

2009-11-14 @ 16:07:14
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Emmelie

japp det var en god middag tack så mycke får vi göra om snart tycker jag och film på de me el hur??

2009-11-16 @ 23:26:54
URL: http://babyempa.blogg.se/
Postat av: Mirka

Emmelie: Varsågod;-) Vad sägs om söndag kanske? Eller fredag??

2009-11-17 @ 16:28:20
Postat av: Emmelie

mig spellar det ingen roll

2009-11-18 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0