Bvc mm

Det var inte min morgon idag inte! Kändes som allt gick bara fel.....
Lämnade barnen på dagis, so far so good......
Skulle gå till bvc med Thor och även handla till en beställnings-tårta som ska göras imorgon.
När jag var nästan framme vid bvc så kommer jag ihåg att jäklar, plånboken är ju hemma *morr* Eftersom jag hade en halvtimme på mig så vände jag på klacken och gick hem snabbt o hämtade plånboken och så jäkta tillbaka till bvc (hatar de hemska uppförsbackarna).
Kommer in i huset där bvc ligger på vån 1. Ja, då är hissen trasig*dubbel morr* Orkar absolut inte släpa upp hela vagnen i en spiraltrappa så chansar och lämnar vagnen vid entreen olåst och väldigt stöldbegärlig:-(
Thor är inte alls sugen på sin 1,5-års kontroll och vägrar att vara trevlig..... Vikten och längden togs under stora protester:-D Det visade sig att bvc har vaccin åt barn under 6år så Thor fick den  istället för 1,5-års sprutan.
Fick även tid åt Selina och Victor på måndag kl.8.30 (gäsp):-)
Tack och lov var vagnen kvar där jag lämnade den så slapp jag bära hem en kinkig Thor!

In på Ica och handla allt som behövs till baket + lite till dagens middag. Hade en proppfull korg på suffletten och presis inför kassan så välter jag korgen *ilsket morr*
Till slut får jag alla varor på bandet och kommer då ihåg att jäklar, glömde potatismjöl!! Kutade iväg och hämtade mjölet och hade precis betalat när kunden bakom mig (en gullig gammal farbror) frågar: Hade du tappat den här?? Han höll i ett paket gelatinblad som jag verkligen behövde *pjuh*.

Gillar inte när dagen börjar så där men jag tog mig hem utan större missöden och det känns som att jag har fått greppet om dagen äntligen*S*

Strax före 12 ringde de från dagis och sa att Selina har feber:-( Stackars lillskruttan. Hämtade hem henne och nu myser hon för fullt i soffan:-)

Ska gå till skolan strax efter 14 och vara med Jennifer och Benny när de vaccineras.....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Usch vilken dag du verkar ha haft.

2009-11-19 @ 15:56:00
Postat av: Tess W

Jag tror inte du behöver ta en till spruta. Är bara de gravida som lider av samma sak som de i riskgrupperna som skall ta en till som behöver ta en till. Om du ej är i sådan riskgrupp behöver du nog inte men kolla med MVC!!



Stora kramar Tess W

2009-11-19 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0