Blääh

Fan vad deprimerad man blir utav vädret:-( Hatar höstrusket! Regn, blött,kallt o ruggigt....
Jag är helt klart en sommarmänniska!
Om det ändå kunde finnas snö så skulle det kännas lite bättre.....

Har även hänt lite annat skit som gör att allt känns lite surt just nu:-( Man har gjort sitt bästa för en annan människa i 15år, gått in i uppgiften helhjärtat och lite till! Och så får man bara ett stort lass skit kastat rakt i ansiktet....det känns inte så djävla kul:-( Nog för att jag vet att det är obefogat mot mig och att jag ska inte ta åt mig för h*n mår inte bra och skulle behöva hjälp ,så är hela situationen bara jobbig:-( Jag mår så dåligt i själen av att ha sett hur en människa kan ändras såå mycket på kort tid! Hur en människa kan tappa all respekt mot andra människor så totalt är mig helt ofattbart! Jag hoppas verkligen att h*n växer till sig och skärper sig till slut. Och även lär sig att förstå att allting man gör i livet har en konsikvens!

                                ~~~Nog om tråkigheter~~~

Idag ska Kevin och Linnéa få sina vaccinationer mot svininfluenssan och imorgon är det Jennifer och Bennys tur:-) Hoppas bara att de inte får några större besvär utav det!
Sen är det bara Selina, Victor och Thor kvar man vaccinet är slut i hela kommunen och nya besked kommer tidigast på fredag:-(
Det sägs ju att de i riskgruppen ska ta 2 dosor vaccin men gäller det även gravida??? Vet i för sig inte om jag törs ta sprutan en gång till....tänk om jag får så där djävulskt ont igen!?
Armen är nästan okej nu.....vissa rörelser är smärtsamma fortfarande och kan inte ligga på den armen och styrkan är inte riktigt tillbaka ännu men jag kan använda armen rätt bra till slut....

Imorgon har Thor tid till bvc för sin försenade 1,5-års kontroll inkl. vanlig vaccination....

På lördag ska vår bästa Emmelie passa barnen så jag och maken får några timmar för oss själva:-) Vi ska ut och äta och ev. på bio eller handla lite julklappar;-)


Kommentarer
Postat av: gitta

tja bara så du vet gravida behöver inte vaccineras två gånger bara barn under 14 tror ja de va och övriga i riskgruppen ;) no more pain

2009-11-19 @ 19:32:17
URL: http://gitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0