Shopping

Först och främst: STORT GRATTIS VIKTORIA, VISSTE ATT DU SKULLE FIXA DET:-)

Idag fick faktiskt Linnéa stanna hemma och följa med mig och Gitta till Arlandastad:-) Vi började med att klippa Linnéas hår och sen gick vi runt och shoppade lite. Jag köpte en t-shirt åt Peter, ett linne, 2 toppar och 5-pack strumpor åt mig, kjol , leggings och ballerinaskor åt Linnéa , sandaler åt Thor och en present åt Amanda:-)
Jennifer och Benny ska på utflykt till Steningeslott imorgon och Linnéa ska på utflykt till Sigtuna imorgon så passade på att handla matsäck åt de också:-)

Det får bli tidig middag idag, vill ut och njuta av solen och värmen:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej :D

Tack, det känns underbart!!

2009-05-26 @ 21:10:33
Postat av: Vickan

TAck!!! Det känns underbart, ett steg närmare. Inte långt kvar nu!

2009-05-26 @ 21:12:09
URL: http://bastevickan.blogg.se/
Postat av: vickan

Halloj gumman, har ej haft tid eller ork att svara pa ditt mail, Men jag ska;ll gora ett forsok i kvall...

Hoppas allt e bra med er. Kram vickan nr 2 :) osterrike vickan

2009-05-27 @ 07:15:22
Postat av: Mirka

Vickan nr2: Det är lugnt:-) Allt är bra här, Hoppas att ni också mår bra? Kram

2009-05-27 @ 07:35:56
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0