Nyklippt

Imorse kom Gitta över och klippte (rakade) Victors hår:-) Är själv så dålig på sånt så det var ju bra att hon kunde hjälpa mig med det:-D

Efteråt tog vi och barnen en promenad till affären. När vi kom hem stog min mamma utanför dörren och väntade på oss.
Vi tog en fika och hux flux kom även Ammie och Conny:-)

Såg nyss att bloggen med den 12-åriga "gravida" tjejen är borta nu så det var väl som jag trodde falskt!
Tack och lov för det!!

Nu ska det lagas middag, kycklinggryta med ris:-)

Blev inspirerad av ett foto på Veronocas blogg av en underbar träd som blommar med rosa blommor i ca. 4-6 dagar och de dagarna njuter man verkligen av deta träd!
Trädet på våran gård har redan blommat färdigt men kom på att jag fotade det faktiskt förra veckan:-)

Bild 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0