Invissible woman??

Jag är tydligen osynlig emellanåt!? Gick förbi ett par vänner igår, under vår promenad och ena vännen vinkade glatt
medans den andra "såg" mig inte......?
Fast hon såg ju de som gick bakom mig...!

Hmm, Måste ju betyda att jag har blivit osynlig för en viss gategori av människor el??
Eller så kanske denna "vän" har något emot mig? Vad vet jag? Ingen säger ju nåt.....

Nä, eftersom man inget får veta (ifall jag nu är skyldig till nåt) så är det inte värt att lägga
något större huvudbry på sånt....... Klarar mig så bra utan sånt skit känns det som;-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

eftersom jag hade munnen full med mat så nickade jag bara hej, vilket du kanske inte såg då?? sen stannade ju dom som gick efter er och pratade.. men å andra sidan hörde jag inget "HEJ" från dig heller..

2009-05-02 @ 10:17:59
Postat av: Mirka

Hmm, Jag tittade mot er och såg absolut inget nickande..... Och jag tror inte att "munnen full med mat" hade hindrat dig förr för att kanske vinka som C gjorde..... jag ropade inte hej för att jag kände det som att du med flit tittade ner i tallriken när vi kom och jag tror inte att jag har så fel heller ang det....

Never mind, finns större problem här i livet än sånt här tjafs tycker jag.....

2009-05-03 @ 07:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0