Fika hela dagen lång:-)

Idag har det varit fika för hela slanten känns det som:-D Lämnade barnen på dagis och gick hem. Fick sällskap av Carro (long time no see) och Elias. Lite senare kom även Gitta med sötnosen Alissa och även min mamma kikade förbi:-)
Bakade lite muffins och så fikade vi:-D Hjälpte även Gitta att fota och sätta en vagn ut på Blocket....
Det vart en lugn och trevlig dag mao!

Kl. 16 ska Victor till tandläkaren och ta en ny titt på skadan efter cykel-olyckan men Peter får sköta den biten medans jag fixar ihop lite middag....

Åkte iväg igår eftermiddag till Täby centrum med Anne-Lise, Jörgen och Jennifer bara!! Åkte dit för att köpa en ny Nikon systemkamera åt älsklingen min och passade på att kika runt lite och även ta en fika i lugn och ro:-)


Peter blev jätteglad över sin nya kamera och nu hoppas jag då på en ny tatuering så småningom i gengäld då rå:-D:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0