Sanningar om mig!

Nu mina vänner ska ni få höra lite om mig!

Efter att jag flertalet gånger läst olika diskutioner på
bla. FL och AFF så har jag förstått att jag är:

1.Ointelligent!

2.White trash!

Så sorry mina vänner......inga långa, ibland djupa diskutioner längre
då jag kan inte vara kababel till det:-(
O inte kan ni väl umgås med white trash som mig! Vad de intelligenta
måste snacka alltså!!

Nä, skämt o sido:-D:-D
Visst är det roligt att man automatiskt är ointelligent om
man inte har en utbildning??
Många utbildade kan faktiskt vara totalt urkorkade och tvärtom!

Nej jag har ingen utbildning....men tror ändå att jag är rätt
intelligent (rätta mig mina vänner om jag har fel):-)

Och tydligen är vissa namn så kallade white trash-namn!
Ja, bla Kevin som min 11-åriga son heter.....
Så det måste då betyda att jag,som hans mamma måste vara white trash!

Undrar om det betyder att vi nu måste flytta i en husvagn också??

Ja vilka idioter


Kommentarer
Postat av: vickan

Hej gumman, Nej natt white trash e du inte, du kan ju massa bra saker, du ar sjalvutbildad, da kan man ju inte vara white trash. kanske personerna som kallar dig white trash e sadanna som inte har natt eget liv, och som har nan skada som gor att dom maste klanka ner pa nan som vagar vara anorlunda an gemene man, det vill saga, Du har manga barn, So what... finns dom med fler an du, du skoter dina barn, du har ordning pa dirna barn, samt det mest vasentliga, Du bryr dig om dina barn. Naaa gumman maste nog saga att du ar ingen white trash alls. Kram pare, halsa familjen...

ps. nu har vi 14 grader och solsken, sa harligt sa harligt.. ds..



2009-03-28 @ 17:38:40
Postat av: Ville

Men herregud va skriver folk egentligen....är det på Familjeliv eller ??? Ha en bra lördagkväller//Bettan

2009-03-28 @ 18:21:25
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: Johanna

jäklar nu packar vi ihop o flyttar till trailer park! jag hänger med! :-D

2009-03-30 @ 12:48:09
Postat av: Mirka

Bettan: Ja, det är ofta såna vilda diskutioner på div. tråd på familjeliv.....Skrattretande!

2009-03-30 @ 13:00:59
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Mirka

Hej Vickan! Tack för dina fina ord:-) Du är för go du!



Johanna: Japp, vi kan ju bo grannar då:-D

2009-03-30 @ 13:02:28
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Emily

Sånt där gör mig sanslöst förbannad. Att folk är så jävla låga att de måste sitta och diskutera vilka namn på BARN som är White trash och inte. Hur mår de egentligen själva?!



Kevin är ett jättefint namn och du Mirka verkar vara toppen!

2011-01-05 @ 23:20:10
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0