En härlig början!

Vaknar några minuter innan klockan ska ringa 06.30.
Alice är vaken och vill ha "nam nam"=välling.
Gör en halv flaska åt henne och ser att Oliver står bredvid vår säng.
Han säger att han har kissat.
Okej, men kom så byter vi blöja, säger jag åt honom:-)
Nät han kommer till mig så bara droppar det bajs ur byxbenet!!
Det är skit överallt på golvet efter honom *blää*
In i duschen med ungen och klä av allt och duscha honom!
Jag får också klä av mig själv då det är bajs på mig med:-(

Usch vilket sätt att börja dagen med:-D:-D

Kommentarer
Postat av: Johanna

snablar! Vi har lite liknande kaosmorgon och allvarlig tidsbrist, tyvärr så hinner vi inte upp dit :(

Får helt enkelt prova en annan fredag!



2009-03-20 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0