Besvikelse....

Såg finalen av Lets Dance igår kväll, och vilken final!!

De båda paren var duktiga som fan men nog attan var Laila
outstanding!! Alla hennes danser var helt
klockrena och hennes showdance!!!
Skit, det var det vackraste jag sett! Helt underbart!

Jag har aldrig haft Magnus som favorit utan han har legat som
en god trea efter Laila och Morgan som jag anser borde
ha stått i finalen!
Visst, Magnus gör ett bra jogg med tanke på sin
stora kropp och så MEN.....
Tycker ändå att Laila eller Morgan DANSADE mycket bättre!

Och eftersom det ändå var en danstävling så borde i det
här fallet Laila ha vunnit....överlägsett!!

Så i mina ögon ÄR Laila och Tobias vinnare:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0