Sommarlov

Första dagen av barnens sommarlov och regn som vanligt..... Kevin åkte med Peter till jobbet idag så ingen sovmorgon för honom inte! Jag gick upp rätt tidigt då jag hade lite smådetaljer kvar att göra på bröllopstårtorna....
Gitta kom över för att hjälpa till:-)
Jag var även "tvungen" att baka chokladmuffins då det blev dajmmousse kvar och det är så gott att ha det på muffinsen:-D Blivande brudparet kom strax efter 11 och hämtade tårtorna....Jag vill passa på att önska MIA OCH MICKE en underbar bröllopsdag imorgon!!!

Hoppas att ni blev nöjda med tårtorna, de är gjorda med lite extra kärlek bara för er:-D

När tårtorna var hämtade och muffinsen klara så gick vi ut med barnen, måste passa på innan regnet kommer:-)
Sen kl. 8.30 har det borrats riktigt högljutt i en grannlägenhet så det var skönt att få slippa det med!
Efter en timme ute kom då regnet rätt lagom eftersom Thor skulle ändå in och sova....
Har ingen aning om vad vi ska äta idag.......eller var det kyckling jag hade lovat laga *rotar i minnesbanken* Tror det....:-)
Har ont i kroppen efter allt arbete med tårtorna, det tär på axlarna och ryggen min men men ett varmt bad ikväll kanske hjälper lite:-)

Det var ju säsongsavslut av "Greys Anatomi" i onsdags och fy fasiken vilket avsnitt!! Hur ska man klara sig utan den serien hela sommaren??
Såg även på en norsk serie i onsdags "norska barnmorskorna" och sånt gillar jag att titta på:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0