Sol, sol ,sol...

Idag har vi fint väder igen:-) Lämnade dagisbarnen till 9 (de övriga har sommarlov) och gick till Ica och postade ett antal Tradera-paket.... De yngre barnen är på dagis nästa vecka ut innan deras sommarlov börjar och de större får nu lite mera tid med mig:-) Vi var ute i solen hela förmiddagen med Ammie, Renée och Gitta+barnen.....

Igår eftermiddag hade gulliga Gitta gjort skitgoda räkpajer åt mig!! Supersnällt och gott!!

Vi har fått en förfrågan om att ev. medverka i programmet "Familjen Annorlunda"!! Jag gillade serien enormt mycket och tycker att det är en bra serie som tar upp det possitiva med en stor familj! Skulle själv kunna tänka mig att medverka och barnen också.....men Peter är inte intresserad:-( Förstår ändå honom då han får redan höra kliringar från jobbakompisar mm men tycker ändå att det är bra att visa den "vanliga" svennen att livet är inte så annorlunda bara för att man har många barn!

Har nu räknat att det är 31 dagar kvar till Öland-resan!! Fan vad tiden går fort:-D

Nu blir det matlagning och sen går vi ut en stund igen;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

De va så lite så e kul o laga åt andra när de uppskattas :) imorgon kommer ananas paj ;)

2009-06-16 @ 22:58:09
Postat av: Mirka

Vilken underbar vän du är, bara så du vet:-)

2009-06-17 @ 13:19:26
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Herre jösses och jag som tycker att jag har mycket med mina 3. Man ska aldrig fråga om en kvinnas ålder men jag är otroligt nyfiken på hur gammal du är.

2009-06-17 @ 21:37:59
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Mirka

Jag blir 37 om några veckor:-D

2009-06-18 @ 08:07:11
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

oj vet du när programmen kommer sändas? Vore jättekul om ni va med! Skulle sitta bänkad!

2009-07-06 @ 10:39:33
URL: http://alltisvart.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Hej Mirka Du är fantastisk....man blir så glad när man ser dej och dina barn,önskar att jag vore yngre så hade jag också velat haft fler barn med min underbara Tomas vi har Felicia tillsammans hon blev fem år i lördags.Sedan har jag Therese 21 Linda 16 Thersese kanske du kommer ihåg..???Ha det så bra, Ann-Helen Evling

2009-08-14 @ 21:49:43
Postat av: Mirka

Nä men Ann-Helen...vad kul att du har tittat in till mig:-D Klart att jag minns Therese! Men jäklar, är hon så stor redan?? Hon var ju bara 1 år då ju:-D

Hoppas att ni mår bra? Kramar och hälsa dina föräldrar;-)

2009-08-14 @ 22:43:38
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0