Mera spyor:-(

Hade ingen rolig dag igår.......Såg fram emot att Peter skulle komma hem från jobbet. Hade planerat att "rymma" en stund och gå över till mamma men det sket sig:-( Peter blev dålig på vägen hem och började spy! Han kom hem och fortsatte att spy som en gris:-( Då klädde jag på alla barnen och gick ut med de! Det var faktiskt riktigt skönt att få lite frisk luft och barnen uppskattade alla vattenpölarna:-D
Tvättade av barnen när vi kom in och så var det läggdags för de. Peter var som en urvriden svamp och sov mellan toabesöken (stackaren!). Jag vet inte hur många gånger jag skurade i badrummet med klorin!
Till slut sov alla och jag bäddade ner mig i soffan och såg på House.
På natten kom Jennifer upp och spydde ner vardagsrumsgolvet! Gjorde rent golvet och henne och bäddade ner henne i sängen med hinken bredvid..... Hon kom upp 2 gånger till i runt 5 och spydde:-( Skurade ännu mera.... Känner mig allt annat än utvilad idag men Jennifer är mycket bättre nu i alla fall:-) Peter åkte till jobbet då han hade nåt som var tvunget att fixas men han kommer hem tidigare.....
Kl. 13 ska jag upp till sköterskan med Kevin för att lägga om såret......
HATAR magsjuka!!!

Kommentarer
Postat av: Ville

Usch stackars er.....magsjuka tycker jag också är bland det värsta man kan ha !!! Hoppas du slipper!!! Krya på er/Bettan

2009-06-03 @ 12:31:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: Anna Wahlström

Avskyr också magsjuka!! Blääää...

Hoppas att det lugnar ner sig för er!

Kam Anna (Trollmams från Fl)

2009-06-03 @ 14:46:39
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com
Postat av: Mirka

Bettan: Har klarat mig än så länge och jag blir sällan sjuk faktiskt:-)



Anna: Nu är det bättre med de sjuka:-)



Kramar till er båda goa tjejer;-)

2009-06-04 @ 15:01:02
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Mirka

Anna: Kommer inte in på din blogg:-(?

Hittade en gammal tråd på fl som du startade i höstas.....O, gudans vad jag skrattade åt alla roliga kommentarer:-D Tråden handlade om hur underlivet ändrar färg efter äl så man kan se om man är gravid! Gissa om jag ska hålla koll på min kussa när mensen är slut:-D:-D

Kram

2009-06-04 @ 15:05:17
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0