Helgens pravader:-)

Ja ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen på helgerna:-D Tiden räcker inte till alltid:-)

Vi har haft en bra midsommar-helg! 2 minimala skurar under hela helgen:-)
Har varit ute mycket, umgåts med Gitta, ätit (läs frossat)hennes goda pajer mm:-)
Igår vågade  vi oss ut och grilla trots att det såg ut att kunna bli ett riktigt oväder! Och tur för oss så kom inte ovädret utan bara passerade oss:-)

Fick fina blommor av gubben min:-) (jag vet, vasen passar inte till...)


Jennifer och Selina leker medans de väntar på frukost


Alice i väntan på frukost


Victor och Oliver passar på att leka bland allt skrot på balkongen (pappa håller på att rensar...)


Trött Peter med Thor, även de i väntan på frukost:-)


Och så Benny, den enda ungen som sitter vid bordet och väntar:-D


Middagslur för Peter och Oliver


Gitta på midsommarafton vid grillningen


Grannen Björn kom och umgicks med oss ute igår:-)


Kommentarer
Postat av: gitta

men shit ser ju helt hög ut på den där bilden fy o blä ser man ut så där ha ha ha

2009-06-23 @ 22:21:53
URL: http://gitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0