Mycket spring idag

Ni får hålla till godo, magbilden hanns inte med idag heller;-)
Har varit iväg idag med min mamma,syster och Linda för sista julhandel idag och det tog typ hela dagen.
Man får ju passa på när skjuts erbjuds för jag och Peter lär inte få fler barnvakts-chanser före jul:-D
Handlade klappar till syskonbarnen och pulkor och stjärtlappar åt ungarna:-) Och lite mera julklappar blev det också åt våra barn:-D
Vi åt en supergod lunchbuffé på en thai-restaurang, blev mätt så jag knappt kunde röra mig efteråt:-)

Hämtade barnen, hem och laga middag och vänta in Peter som skulle storhandla direkt efter jobbet.....
Gitta kom över med sina barn och gav oss en enorm korg med massa olika sorters julgodis som hon har stått och gjort själv i 3 dagar! Du är såååå snäll och sååå duktig gumman:-) Tusen tack!!!

Även min mamma och syster kom över på en kvällsfika:-)
Nu sover alla barnen, förutom Kevin och Linnéa och Peter har däckat i soffan:-) Jag ska ta och fixa goda skagenröra-mackor åt oss tänkte jag:-)

Fick veta idag att en granne som vi kännt länge har gått bort:-( I cancer:-( Hans sambo dog i cancer för 3 år sedan och nu var det hans tur:-( Jätte tråkigt men jag hoppas att han har det bra nu.....

Imorgon ska vi ut i pulkabacken med barnen som har tjatat om det:-) Det blir roligt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0