Måndag igen:-)

Idag är det sista skoldagen för barnen....eller egentligen imorgon men de har skola ikväll med fika, lite prat från rektorn och en fackel-tåg så imorgon är de lediga! Har ingen lust att släpa med oss alla barnen till skolan ikväll, det brukar vara olidligt kallt att stå i kylan närmare en timme:-( Så jag tror att jag går till skolan med skolbarnen och resten får stanna hemma med pappa;-)

Alice och Thor är hemma idag. Alice är sig själv igen och hostan har blivit lite bättre. Hade tänkt ta Thor till läkaren för att få mera hostmedicin då han hostar jätte mycket på nätterna men jag behövde inte komma till vc utan de skulle skicka recept på Ventolin direkt till apoteket:-)


Jag fastnade för något värdelöst på tv igår kväll....."Anna Ankas jul"*hualigen* Alltså vilken idiot till människa hon verkar vara!?! Visst att man ska vara rak och ärlig men snälla nån....hon kan väl fundera lite över det hon kläcker ur sig först! Lätt för henne att säga saker som:

*De som inte jobbar är lata*
*Kvinnor ska inte skylla på att de fött barn och därför är kroppen lite "säckigare", det är ju bara till o träna!*
*Det finns inga sexiga brunetter! Bara blondiner är sexiga för att män ser de som exotiska?!*

Alltså denna människa har gift sig rikt, har all tid och pengar i världen till att träna 3-4 h/dag eftersom hon behöver inte jobba, ta hand om sina barn (har svenska barnflickor som gör det), laga sin egen mat eller städa mm!! Vad vet hon då om något som kallas för arbetslöshet tex?? Övervägande av de arbetslösa skulle ju göra vad som helst för att hitta ett arbete!
Jag skulle också säker kunna träna som en idiot dagarna i ända om någon annan tog hand om mitt hem, barnen mm men shit, jag väljer att vara med mina barn och är rätt nöjd med min kropp som den är också:-) Sen tycker jag personligen inte att hennes kropp ser riktigt sund ut heller......Hon skulle behöva lära sig att äta lite mera god mat....

Nä, fy jag tycker synd om människan:-( Pengarna har tydligen inte lyckats göra henne lycklig och nöjd med livet som det är:-(


Kommentarer
Postat av: Tess W

Det är antagligen all brosk hon äter som satt sig i hennes hjärna!

Jag brukar försöka undvika att vara elak men hon är bara för mycket Anna Anka!



Hoppas ni alla får en God Jul och Ett Gott Nytt År!



Stora kramar Tess W

2009-12-22 @ 18:16:10
Postat av: mallan

Har du lyckats bättre?????NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2010-02-08 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0