Klara blev vi:-)

Vi hann med allt igår....utan att stressa allt för mycket och det blev inte så sent heller:-)

Som befarat så spydde Victor 2 gånger igår eftermiddag men sen så mådde han hur bra som helst igen!?!
Även Thor är bättre i magen och åt pappas egengjorda köttbullar med glädje:-)

På kvällen kom Gitta över med Alissa för lite julklappsutdelning:-) Barnen blev överlyckliga av det de fick och jag fick en stooor korg fylld med olika "spa"-grejor:-) Det var badbomber, schampoo/balsam, miljoner olika krämer mm mm Så nu blir det långa härliga bad framöver:-) Och gubben får en fru som luktar godare än vanligt:-D


 
Barnen kom i säng runt nio och vi griljerade skinkan så den var helt klar till halv tio *kors i taket* Slog in några stora paket som stått i förrådet och sen var det bara en sista sak kvar att göra.....!

Kvällens höjdpunkt......varsinna skinkmackor:-D



Kommentarer
Postat av: Diana

hej.Gud vad jag avgudar dig hehe.Nä men tio barn!

Jag väntar mitt 4de nu och är helt hur jag ska orka! men man får nog in rutiner rätt snabbt...och banr är det bästa som finns!

2009-12-28 @ 00:08:34
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0