Jobb

Jag ska ju börja jobba direkt efter nyår fram till bebisens ankomst och jobbar på Arlanda med flygplansstäd.
När jag jobbade sist var jag gravid med Thor och slapp städa flygplan och fick jobba i förrådet istället och bara dagtid mån-fre:-)
Nu har jag pratat med min chef och kommer att jobba efter schema och dessutom med flygplansstäd!
De flesta passen är dessutom 12-timmars pass!
Det kommer att bli tungt och stressigt och kommer att få kämpa hårt om jag ska orka jobba fram till havandeskaps-ersättningen:-(

Har idag fått mail från producenten på tv 4 och fått veta när Fam. Annorlunda börjar sändas:-)
Det känns pirrigt och enormt nervöst! Hmm, tänk om vi blir totalsågade?!
Ja ja, den dan den sorgen:-D

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

När börjar det sändas? :)

2009-12-07 @ 00:00:49
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Mirka

Det börjar sändas 11/1....

2009-12-07 @ 07:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0