Kök, värme mm

Det är skönt att vi har fått lite varmare dagar igen men jäklar vad luften står still! Vad man än gör så blir man alldeles klibbig....

Vi har suttit ute på gården Gitta, Anne-Lise, Renée och jag...... som vanligt:-D Igår när Thor sov middag kom min mamma och Gitta hem till oss och jag och mamsen klädde om vår kökssoffa:-) Klädde om den före jul i rött och tanken var att den skulle ha klätts om i våras*s* Nu tog jag beige så att den passar året om:-D

Efter soffan tog jag och Gittan och satt upp bården i köket!! Jag har never ever ens sett någon sätta upp tapet/bård in real life så Gitta som har lite mera erfarenhet fick göra det viktigaste görat och jag hjälpte till så gott jag bara kunde:-D Och resultatet blev himla bra tycker vi:-)

Idag har vi inte gjort så mycket......Ungarna börjar bli smått rastlösa nu så ute på gården så mycket som möjligt.....
Imorgon fyller Anne-Lise 75år och jag ska hjälpa henne med att göra 4st jordgubbs-tårtor åt henne imorgon bitti.....
Tårt-fika med barnen mfl kl.12 utanför föreningslokalen och senare kl.18 ska Anne-Lise med sina barn,barnbarn,jag,Peter och Kevin ut till Sigtuna och äta god middag:-)

Gubben min har haft en tuff första arbetsvecka och han tvärslocknade för en 40min sen på köksgolvet i väntan på lite kvälls-snacks:-D
Och jag var bara tvungen att busa lite med honom :-D

Älsklingen med 2st brudar sittandes på honom.......! :-D


(Selinas Barbies bara råkade vara i närheten*s*)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Ville

Skön bild !!!! :))))

2009-08-08 @ 14:27:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: Anneli

Ha ha ja den bilden va jätte bra.

Med tanke på att han tar kort på dig när du sover.

Den där med din rygg ont förklaring hahahaha

2009-08-09 @ 22:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0