Hur hinna med?

Det är svårt att hinna med allt som man är van vid nu......Dels är barnen extra trötta och gnälliga så här första skol/dagis-veckan och dels så måste jag planera in min egen läx-läsning på ett fungerande sätt och sen ska ju inspelningarna planeras och livet därefter!
Så att finna en lugn stund framför datan och tid för bloggandet är det si och så med just nu......
Men vi kommer nog in i rutinerna så småningom:-D

Thor mår bättre och har bara lite snor kvar så vi börjar med dagis-inskolningen imorgon. Även Alice är redo för att gå till dagis, åtminstone fysiskt sett:-) Hon har blivit väldigt mammig under sommarlovet och kommer nog att protestera hej vilt imorgon bitti men har varnat fröknarna om det så det ska nog gå bra ändå.....

Är lite smånervös inför imorgon! Har haft regelbunden mens de senaste 5-6 månaderna (då jag haft sten koll på tant-fan)  på exakt 28 dagar och imorgon är jag åter igen på dag 28.....  Tycker varje månad att man känner av olika grav-symptom så försöker att inte känna efter men hoppas verkligen att det kanske kanske har tagit sig denna gång! Vi har i alla fall "jobbat" extra hårt denna månad:-D

Nu ska jag försöka få de yngre twinsen att lägga sig och stanna kvar i sängarna då de kommer upp-skuttandes varannan minut just nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0