Lite mera nytt:-)

Jag har varit sugen på att köpa en Bumbo-sitter redan när Thor var liten men har alltid undrat om den är ännu en sån där onödig baby-pryl som knappt kommer till användning egentligen....

Men nu till slut kunde jag inte motstå frestelsen och införskaffa en till Nellie:-)


Och hon bara älskar sin Bumbo:-D Beställde stolen HÄR :-)

Och när jag nu ändå beställde via nätet så var jag ju bara tvungen att kika på deras kläder också och det slank väl med några plagg i beställningen:-D


Varsinna tröjor till Benny, Victor, Oliver och Thor. Lurv-tröja till Alice, nattlinne till Jennifer och en body till Nellie:-)

Om ni är intresserade av att handla hos I o B-butiken så kan ni nu via mig få 10% rabatt på hela beställningen!
Ange bara "Mirka" i kassan så får ni rabatten:-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh "lurv-tröjan" såg mysig ut..jag som lovat mig själv att dottern inte ska få fler rosa plagg just nu haha

Men hon anser sig ju vara en prinsessa just nu...



Kul att läsa din blogg!

2010-09-27 @ 13:07:30
URL: http://ytterligare.blogspot.com/
Postat av: Malin

Haha en sån där "pippitröja" har jag med, bara att jag har en lite större storlek, hihi dom är skitsöta :-)

2010-09-27 @ 21:26:42
Postat av: Malin

Haha en sån där "pippitröja" har jag med, bara att jag har en lite större storlek, hihi dom är skitsöta :-)

2010-09-27 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0