Mycket just nu...

Vojne, vojne.....det är mycket som skall göras nu och jag hinner knappt med!
Har haft fullt upp med massa planeringar, sista minuten-handlingar, körskolan + allt det vanliga kring hemmet, barnen mm:-D

Hade en heldag på Eurostop igår med Linda, Kevin och Nellie. Behövde inhandla lite diverse kläder och massa annat. Hann ta en fika hos Ammie innan barnen skulle hämtas från dagis:-)


En utslagen Thor:-D

Nellie har fått bekanta sig med sin gåstol och den gillade hon skarpt:-) Än så länge tar hon sig inte runt med den men det kommer nog snart:-D



Fick hem ett paket här om dagen och det var lite kläder som Marine som har Älsklingsfrö tyckte att Nellie och Thor skulle få! Hennes hemsydda kläder är helt underbara och jag blev jätteglad över kläderna! Tusen tack snälla snälla Marine:-)

En ursnygg body i strl.74


2st sköna byxor i strl.74


En härlig tröja i strl.92


Thor i sin nya fina tröja:-)




Idag har jag fixat och donat och även fikat med Annelie, Victoria, Linda och Gitta. Har haft besök av en bekant till min mamma som ville ha recept + förklaring på hur man gör mina smörgåstårtor....
Hämtat barn på dagis och ni som kanske inte varit ute så kan jag då berätta att det har varit SVINKALLT ute idag! Skulle ta på mig min nya Canada Goose-jacka som min snälla bror köpte till mig i våras när han var på jobbresa i våras men fan,fan,fan, jackan var alldeles för stor för mig numera:-( Den passade bra då i våras när jag var ca.15 kg större.... Får väl sälja jackan så att jag kan köpa en ny jacka av nåt slag.....


Min mamma som kom på besök igår kväll:-)


Nellie-pellie:-)

Imorgon fyller Linnéa 11år!! Kan inte skriva grattis till henne här imorgon så gör det nu....

GRATTIS ÄLSKADE LINNÉA PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!

Och på måndag är det årets sista födelsedagsbarn som fyller år och även de blir grattade idag:-D

DUBBEL-GRATTIS ÄLSKADE ALICE OCH OLIVER PÅ ER 4-ÅRSDAG PÅ MÅNDAG!!!

Nu är det så att vi drar iväg bort någonstan imorgon och kommer tillbaks om sisådär 1 vecka! Jag kommer nog inte att blogga något under tiden heller så ni vet;-)
Så ha nu en trevlig helg och kommande vecka (för det ska vi ha*S*) så återkommer jag under nästa helg:-)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Katie Grün

Ha det såå trevligt :D Kommer sakna ditt bloggande!!! :D :D :D

Kramizzar Katie

p.s. Kanske har de börjat filma nu eller?? :D

2010-10-21 @ 18:51:40
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se
Postat av: Trillingmamman

Först skickar jag en massa, massa grattiskramar till födelsedagsbarnen. Hoppas de får mysiga dagar och fira :-)).



Sen önskar jag er en UNDERBAR vecka vart ni nu än ska :-). Hoppas inte Nordpolen ;-).

Må så gott alla!!



Kram kram

2010-10-21 @ 19:00:20
URL: http://www.familjenxl.bloggplatsen.se
Postat av: Sophie

Många kramar till födelsedagsbarnen och hoppas ni får det riktigt kul på det ni ska göra. Kram

2010-10-21 @ 19:22:39
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Marine

Åh vad fin Thor blev i tröjan. Var lite osäker på om 92 skulle bli bra eller inte. Nellie lär väl behöva växa lite till kan jag tro innan kläderna funkar ler. Roligt att du tyckte om och blev glad över kläderna. Ha nu en riktigt trevlig resa.

Kram

2010-10-21 @ 19:30:14
Postat av: sargit

Förstår att du har fullt upp, förstår däremot knappt hur du hinner med bloggen också mitt i allt, själv känns det som man knappt har tid med något alls ;)

Ett stort Grattis till födelsedagsbarnen (i förskott)!

Hoppas ni får en underbar vecka på något varmare ställe än här hemma (håller med det var svinkallt idag).

Hojta till då ni är hemma igen och det lugnat ner sig något, så kan vi äta lunch eller fika någon dag :)

Kram

2010-10-21 @ 20:54:15
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: Carola m 8

Grattis till söta barnen från oss alla:)

Och ha det toppen toppen nu:)

Njut av varje sekund!!

2010-10-21 @ 21:45:52
URL: http://wetterholm.bloggplatsen.se/
Postat av: Ullis

Hej!



Önskar er en trevlig vecka var ni nu ska. Och passa på och njut. Och ta det nu lugnt så du kan ladda batterierna. Fattar inte att du orkar hålla sånt tempo hela tiden.



Gratta barnen från oss och hoppas att dom får många trevliga upplevelser i present.



Kram Ullis med familj

2010-10-21 @ 21:50:34
Postat av: Gunilla

Jag har ju redan hunnit önska dig en underbar kommande vecka, men gör det en gång till :). Ha det så bra hela familjen!!

2010-10-21 @ 22:17:32
URL: http://familjenbrann.blogspot.com
Postat av: Smulan

Fina kläder ni fick =). Kul att ni ska åka bort lite, ni får ha en jättemysig "semester"!

Postat av: åsa

Grattis till Linnéa Alice och oliver!

Ha en jätteskön semester!

får vi kanske se den på TV sen !! ;-)

2010-10-21 @ 22:34:36
Postat av: yvonne oscarsson fagerberg

Å, ha det så bra och grattis till födelsedags barnen, ja må dom leva många lyckliga år, Kramar från Yvve : )

2010-10-22 @ 09:49:52
Postat av: Malin

hihi har en mössa i samma djungeltyg som bodyn ni fick =)

kika in hos min super vän som syr dom,,

www.pojpo.se =)

modell på första sidan e våran minsta kille =)



hoppas ni får en härlig tripp,, ha de så gott och njut massor

2010-10-22 @ 10:02:53
URL: http://sevenkids.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Grattis till Linnea, Alice och Oliver!!

2010-10-22 @ 11:34:58
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Så stor lillsnäckan har blivit!

Jag har en tävling i gång inne hos mig. Ett spännande paket är vinsten. Var gärna med!



http://www.sjubarnsmamma.com/2010/10/vinn-hemligt-paket.html



Ha en fin helg

2010-10-22 @ 12:21:32
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: Anette

Stort grattis till barnen och ha en underbar vecka ni underbara familj - med en enorm ork.

Stora kramar

2010-10-22 @ 16:43:49
Postat av: Madde

Jag beundrar er verkligen. Själv har vi bara fem barn och sjätte påväg och ändå känner jag att jag inte hinner med hemmet och läxor m.m.



Trevlig helg på er!!!!

2010-10-22 @ 21:50:21
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Spana gärna in min blogg http://wordsbyme.se

Där hittar du en rykande färsk TÄVLING, modekollage och annat skoj!

Välkommen!

2010-10-24 @ 14:41:53
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Caroline

Du har en utmaning att hämta i min blogg :-)

Postat av: Linnéa

Jag såg att ni letar efter ett större hus.



Så då tänkte jag tipsa om vårt hus 8 rum 215 m2 utanför Uppsala stor tomt.



Om du vill så finns det på hemnet att läsa om. Sök på Rörby. Östhammar kommun



Om det är låter intressant är det bara att maila om ni har några frågor..



2010-10-27 @ 11:03:45
Postat av: Märta

Hallojsan!



Satt och surfa runt efter lite nya bloggar för några veckor sedan att läsa och hamna då på din=)du har en fin blogg.



Jag tänkte passa på och tipsa om en fin blogg http://www.florafie.blogspot.com/ där finns många bra tävlingar=) vill även tipsa om en charmig butik som finns på denna adress www.frokenm.se



trevlig dag

/märta

2010-10-27 @ 13:14:51
Postat av: Sophie

En sådan underbar blogg!

hit kommer jag gärna igen:)!

2010-10-28 @ 15:13:34
URL: /http://mrssophie.blogg.se/
Postat av: flerbarnsliv

Oj, jag såg att du har en precis lika gåstol som jag har. Så jag vill varna för det vi var med om. När barnet snurrar och har ryggen mot bordet, och sen böjer sig över den smala kanten på andra sidan, om det finns något lockande på golvet, så kan barnet glida över kanten och ner i golvet.

Det hände min lille och sen vill jag inte ha honom i den mer :(



Ha en fin helg

2010-10-29 @ 07:45:43
URL: http://flerbarnslivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0