Knas!

Det verkar som att det är/var nåt knas med att kommentera mitt senaste tävlings-inlägg!
Men nu tror jag att det ska funka så in och tävla med er, tiden är knapp:-D


Jag hade körlektion kl.15.30 och Linda var snäll och kom för att passa barnen:-) När jag kom hem så hade Peter tagit med sig alla barnen (förutom Linnéa, Benny och Nellie) + Lindas Elvira och åkt till Månkarbo för hustitt:-)
Linda for hem med sin Nova och Linnéa stack ut till en kompis. Nellie somnade och Benny glor på tv....och jag, jag surfar lite, diskar, går runt som en osalig ande, surfar lite till, tar några osaliga rundor till....jag är UTTRÅKAD!!

Jag är ju inte van vid sån här tystnad.....allt känns bara såå.....för lugnt:-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mirka, nu ska du få det bästa råd du någonsin kommer att få av mig - flytta INTE till Månkarbo!!

:)

På allvar. Det går bra att jobba där, men det går inte att bo där, jag lovar, jag har ju provat!

Folk är inte så villiga att släppa in en i gemenskapen, om man säger det snällt. Sen är det mentaliteten - jag dricker tills jag spyr, slåss och somnar, fullast vinner! Gäller alla åldrar....

Nej, för h-vete, inte dit!

Men....det vore trevligt för mig,för då skulle jag följa med Perra till jobbet OFTA:)

Såg Emmelie Perra förresten? Han komemr hem snart så jag ska höra då;)

2010-10-11 @ 20:23:10
Postat av: Mirka

Vännen min....det kan ju ha blivit bättre sen du bodde dår för mååånga år sen:-D Sen är vi ju såå trevliga att de människorna kommer inte att kunna motstå oss;-)Och tänk vad ofta vi kan ses:-D

Emmelie såg Perra men det var såå mycket folk runt honom att hon orkade inte trängas;-) Hon bad mig dock fråga dig om lakritshonung, jättegott enligt henne:-D

2010-10-11 @ 23:04:43
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej Mirka, vill bara säga att månkarbo är finfint att bo i, bra huspriser, hyffsat till E4:an (ja, du lär ta körkort =0)) och jag har BARA hört gott om Månkarbo. Själv bor jag i Östervåla 1,9 mil därifrån, inflyttad fr Märsta, och vi stormtrivs! Det där me alkoholen, ja det finns folk som SUPER, men sen finns det vettiga människor oxå! =0) Jag hejjar på Er! Kram Helen i Östervåla

2010-10-12 @ 08:37:53
Postat av: NinaS

På tal om att gå osaliga rundor: passa på att ha lite egentid nu då nästan alla är borta.

Läs, titta på TV och bara njut...

2010-10-12 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0