Utmanad:-)

 

Jag har fått en rolig utmaning av Caroline som jag tänkte testa!



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
"Med ett traktorkort eller ett körkort får du också köra moped klass 2. Har du fyllt..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Dataskärmen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Nåt på barnkanalen

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
14.08

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Dammsugaren 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Imorse då jag och barnen gick till Ica.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mina mail

8. Vad har du på dig?
Jeans, olivgrön tröja

9. Drömde du något inatt?
Minns inte

10. När skrattade du senast?
För ca. 10 min sedan

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
5st tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmm..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Alltid roligt med lite knasiga frågor:-D

14. Vilken var den senaste film du såg?
Såg den sista Indiana Jones-filmen igår

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett stort hus, sommarställe utomlands, nya fina bilar, förnya våra kläder, en gemensam resa för alla nära o kära:-)
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag skärde mig själv som tonåring.....

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Se till att alla världens barn fick ett drägligt liv!

18. Tycker du om att dansa?
Dansa??? Har bara gjort när jag varit ordentligt full:-D

19. George Bush?
En föredetting

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Oj, har inga namn på lager längre:-D

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag drömmer om ett boende i nåt varmt land:-) Men vill ändå att barnen får växa upp i Sverige

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Gud? Vem är det?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Jag vill att ALLA som känner sig manade svarar:-D


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Angående fråga 17. Betyder inte drägligt något negativt?

2010-11-01 @ 14:28:17
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: Isa

Ang fråga 17: Nä, drägligt betyder väl ungefär okej eller dugligt, så det tycker inte jag är negativt. Jag kan ha fel men jag brukar använda det ordet i såna sammanhang i alla fall! =)

2010-11-01 @ 14:33:14
Postat av: Mirka

Isa: Helt rätt:-)

2010-11-01 @ 14:41:37
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Martina

Rolig!

Förresten har du fått en Beautiful Blogger Award hos mig: http://ytterligare.blogspot.com/2010/10/beautiful-blogger-award.html

2010-11-01 @ 19:15:00
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Trillingmamman

Hallå, hallå... klart jag svarar på frågorna. Finns på min blogg.



Kram kram

2010-11-03 @ 08:57:55
URL: http://www.familjenxl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0