Fredag....igen:-D

Det är bara så....tiden går fort...snart är julen här....och sen kan man börja se fram emot sommaren igen:-D

Idag har vi tagit det lugt på morgonen. Gjorde frukost som vanligt även fast det var bara Linnéa och Selina som gick till skolan men barnen är uppe tidigt och hungriga som små vargar och så fort de slagit upp sina små blå så börjar de tjata efter frulle:-)
Kevin,Jennifer och Benny är hostiga och snoriga och fick stanna hemma.

Idag ska vi göra tårtor har Alice bestämt! Alice, Oliver och Linnéa fick aldrig någon vanlig födelsedagstårta eftersom vi var på semester när de fyllde år och det är väl klart att de måste få tårta ju:-D:-D
Så snart ska vi klä på oss för att ta en promenad till affären och sen hem och fixa tårtor:-)

Jag såg en del av Greys Anatomy i onsdags. Satt och nickade till den men såg bitvis i alla fall:-D Denna trötthet är inte att leka med:-D

Igår hade jag en lugn dag med bara det vanliga tvättstugan att handskas med:-D Min mamma kom på en fika på kvällen och Peter och Kevin åkte till Kista en sväng.


Kommentarer
Postat av: sargit

Jag kan bara instämma i att tiden går fort fram, denna vecka vet jag inte vart den tog vägen...

Hoppas Kevim, Jennifer och Benny blir friska snart, själv har jag som sällskap idag lilla febriga Sanna medan brorsan är på dagis. Hon har ropat frågande efter sin bror sen vi lämnade dagis.

Inte ofta de är ifrån varandra...

Sköt om dig.

kram

2010-11-19 @ 09:43:25
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: Camilla,blivande 8 barnsmamma.

Hej..

ååhh gott med tårta..

Vi ska oxå äta tårta fast imorgon..

Erika fyllde år mitt i magsjukan o då gick det inte alls äta tårta..haha..

Så nu blir det 3 års-kalas ..

Ha en jättebra dag

mvh camilla

2010-11-19 @ 09:49:49
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Trötter

Hej Mirka!

Du o jag är nog i samma vecka ungefär. Jag går o funderar på fostervattenprov, ska göra kub innan jag bestämmer mig. Jag är inte rädd för resultatet utan för missfallsrisken. Hur många fostervattensprov har du gjort? Kram.

2010-11-19 @ 09:53:42
Postat av: Hanna mamma till 4

Ja veckorna bara svischar förbi.. Hoppas barnen kryar på sig och att ni får en super skön och trevlig helg...

2010-11-19 @ 10:24:26
Postat av: Susanne

Hej Mirka :)

Grattis till babyssen i magen =) Tycker det är härligt med stora familjer jag! Blir så sur över att folk alltid måste ha så mycket tankar om allt! Ni är ju en underbar familj jue! Alla dessa sönosar och en till som kommer...

Hoppas ni får en riktig mysar helg med hela barnaskaran =)

2010-11-19 @ 10:29:08
Postat av: Lisa

Hejsan hoppas ni får en trevlig helg och att tårtorna blir goda=) Jag ska hitta på nått skoj i helgen med mina 3 busungar.. Vilken vecka är du i nu? :=)

2010-11-19 @ 10:33:33
Postat av: Anna

Du har en award att hämta på min blogg:

http://mitt-liv-anna.blogspot.com/2010/11/award.html



Hoppas nu får en fin helg!

Kram Anna

2010-11-19 @ 10:55:16
URL: http://mitt-liv-anna.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej Mirka!



Kan du inte berätta hur på året era barn fyller år? Att man börjar med januari och så går vidare :P

Gärna också vilka år de föddes.



Du kanske har skrivit det någonstans, jag har inte lusletat måste jag erkänna :(



Kram

2010-11-19 @ 11:44:15
Postat av: Mirka Norrström

Sargit: Stackars Sanna då som saknar brorsan:-) Vi måste hinna med fikat innan julen:-D



Camilla: Jag förstår att ni fick vänta med firandet:-D Lycka till själv:-)



Trötter: Jag har gjort 2 fvp. Har aldrig blivit erbjuden KUB så därför tackade jag ja till fvp. Jag var aldrig orolig för missfall, tycker att riskerna är så minimala;-)



Hanna: Tack detsamma:-)



Susanne: Tack:-)



Lisa: :-) Enligt sista mens är jag i v.7 men jag själv räknar med att vara i v. 6....blir ALLTID flyttad bakåt 1 vecka nämligen:-D



Anna: Tack:-)



Karin: Kevin sep-97, Linnéa okt-99, Jennifer/Benny aug-02, Selina jan-04, Victor maj-05, Alice/Oliver okt-06, Thor apr-08, Nellie apr-10

2010-11-19 @ 11:54:22
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej igen!

De var spriddda lite över hela året =)

Det sägs ju att vissa har lättare att bli gravida vid ungefär samma tid på året, men jag vet inte om det stämmer. Mina är födda juni, juli, sep och nov.



Hoppas ni får en bra helg!



Kram

2010-11-19 @ 12:58:34
Postat av: Anonym

2010-11-25 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0