Alla borde....

Alla människor borde ha en Eva S i sina liv!
Eva: Du är så klockren, så klok, så ödmjuk och helt enkelt så jävla underbar!! Du får mig alltid att le/skratta och må bra och jag tackar dig för att du finns där:-)

Jag måste säga att alla kommentarer jag nu fått på "suck"-inlägget är så fina och jack tackar er ödmjukast för de!
Jag ska strunta i det dåliga för jag vet ju själv att det spelar ingen roll vad nån % tycker för det är jag själv som vet vad sanningen är! Och den kan de inte ta ifrån mig:-D

Jag är en människa som gärna tror det bästa om alla, ofta är jag alltför blåögd och naiv och har fått sota för det många gånger.
Jag har trots det inte förlorat min tro på människor och ger alla en chans och ibland så hittar man riktiga pärlor bland skrotet:-)
Jag har den senaste tiden kommit i kontakt med några helt underbara tjejer som verkligen förgyller min värld och att ha fått gå igenom mycket "skrot" för att hitta dessa pärlor har gjort det värt varenda liten besvikelse på vägen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ähh. Jag tror helt ärligt att ni har det renare hemma och har mer ordning än vad vi har. Och vi har bara tre barn. Gnällisar finns det gott om. Bra att du har fina vänner runt dig

2010-11-18 @ 12:43:40
Postat av: Lillemor

Hej, jag har ganska så nyss börja läsa din blogg, hitta hit då jag läste en annan blogg, och den som skrev om din blogg skrev- Kolla, vad häftigt!!! =)..måste säga att ni gör ett KANONJOBB =) jag blir alldelens varm i hjärtat...har inte så mkt att skriva egentligen, men iaf så är ni rik, rik på mycke kärlek,, och sånt värmer att läsa!! Ha de jättebra och GRATTIS till tillökningen..ska bli spännande att följa er vidare =)

2010-11-18 @ 13:02:27
URL: http://www.magicbravehearts.se
Postat av: katta

Jag tycker du helt fantastisk tjej.

Jag har 4 barn själv känner att jag knappt hinner med dom så du är insperations källa för mej när jag har det som jobbigast går jag in läser din blogg och vips har jag fått tillbaka min livsglädje igen.



Jag tror att dom som ger det dumma kommentarer bara avundsjuka på dej för att dom inte har så mycket glädje och kärlek så dom måste klaga gnälla.



Jag tycker dina barn verkar vara härliga visst alla barn har sina perioder där man önskar att suck kan det inte sluta men man älskar sina barn otroligt mycket endå



Säger bara du är min idol



Massa kramar från mej och mina barn ;D

2010-11-18 @ 13:04:48
URL: http://kaan74.bloggplatsen.se/
Postat av: Madde

Mirka du har kommit att bli en av de bästa! Och jag vill bara säga att TA INTE ÅT DIG!



Du är en alldeles underbar människa - mamma - vän och hustru!



Folk som kommenterar skit är sådana människor som helt enkelt vill synas, höras och ja få uppmärksamhet!



Och varför bli arg egentligen - ödsla inte energi på dom! Förvandla den dåliga energin till något roligt och ge folk något att skratta åt - dom!



Jag ska ge folk något att prata om - vänta du bara!



Puss

Postat av: emma

Hej kära Mirka :)



Tack för en toppen blogg :) Jätte kul att få följa dig och din fina familj, har oxå följt serien som gick på TV! Ni är helt underbara :)



Jo angående ditt inlägg "SUCK" vill jag bara säga "SUCK" vem brys sig, ja varför läsa en blogg om en person som man inte gillar, ja hur orkar människor att skriva elaka inlägg?!



Har sätt dig och din familj på stranden ett par gånger....tänkte första gången ojojojoj så många barn, men dina fina barn lekte så snällt med varandra var jätte snälla mot varandra,dina barn avspeglar hur du är som person :) du var så organiserad :) du är en super bra mamma till din barn GRATTIS till det kommande tillskottet :)



kram Emma



2010-11-18 @ 13:12:55
Postat av: Karin

Hej Mirka! Jaa du, hur man än gör så är det alltid någon som tycker man gör fel =(



Jag blev anklagad för att jag utnyttjade mina barn till barnarbete, när de var yngre... :O



Anledningen var för att det gillade att hjälpa till och rulla köttbullar :P



Inte klokt va? Jag blev så jä*la arg då.



Så jag tror inte det spelar någon roll vad man gör, hur man gör eller så, det finns folk som vill klaga på allt, och det tror jag dom gör ändå.



Jag vill tillägga att jag tycker du är enastående, och det ska bli så kul att få följa din blogg i väntan på nr. 11 (och kanske 12... =) )



Kramisar från mig!

2010-11-18 @ 13:15:20
Postat av: Mirka Norrström

Linda: :-)



Lillemor: Kul att du hittat hit och tack:-)



Katta: Tack, vad du är snäll:-)



Emma: Meh...inte smygtitta på mig så där hahahaa...kom fram o säg hej nästa gång vetja:-)Tack;-)



Karin: Tack:-) De flesta låter ju sina barn tex baka pepparkakor mm....är det också barnarbete då? Förstår att du blev arg! Kram

2010-11-18 @ 13:30:32
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: wilma<3

hur många läsare har du??

2010-11-18 @ 14:21:52
URL: http://verywilma.blogg.se/
Postat av: Minna

Mirka. vet du va jag kom på.. efter det här 11:de barnet så är det bara tre kvar sen har du lika många barn som octomom. Har du hört talas om henne?

2010-11-18 @ 15:23:30
Postat av: Anna

Goda vänner är ngt av det finaste man kan ha. Det är du säkert oxå välförtjänt av =)

2010-11-18 @ 15:58:02
URL: http://frokenannamaria.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Om du ville lära känna mig också så skulle jag också nog vara "fantastisk och underbar" ;-)

Men är ju inte vuxen -.-

2010-11-18 @ 16:12:37
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilket härligt inlägg! Kram

2010-11-18 @ 17:14:19
URL: http://thebencas.blogg.se/
Postat av: sussie 28 år (mamma till Oliver -00, Felix -06 & Ebba -07)

Mirka: Du är en TOPPENMAMMA!!!! herregud ALLA barn är väl lite smutsiga ibland och ALLA har väl lite "damm i hörnen" hemma nån gång! något annat vore väldigt konstigt!!! Nu såg jag inte alls bilden, men jag är övertygad om att det inte alls var några fel på den! Skit i alla avundsjuka människor som bara blir sura för att du klarar att ta hand om TIO barn och dom säkert tycker det är jättejobbigt att ha ett eller två stycken.

Barnen är jättefina och jag tycker att dom ser väldigt rena, och välmående ut! Kika gärna in i min blogg där jag ofta tipsar om REA på barnkläder på nätet!



Många kramar till dig och din fina familj <3

2010-11-18 @ 18:10:45
URL: http://shopingmamman.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Mirka, de, som kastar skit och kommer med dåliga kommentarer har inga egna liv utan måste lägga sig i andras. Har man inget gott att säga, ska man hålla käft. Beundrar både dig å Eva! Vi andra ska bara vara tacksamma för att vi får ta del av era liv! Kramar!

2010-11-18 @ 18:23:14
Postat av: christina

Jag tycker att dina barn ser hela och rena ut.Det finns dom som har färre barn och har trasiga kläder och är smutsiga

2010-11-18 @ 19:50:09
Postat av: A-L

Kul med en till bebis, har ni hittat något hus än??Förresten bry dig inte i alla dåliga/elaka kommentarer. Du ska istället vara stolt att kunna få barn. Det finns en del som inte kan det!!

2010-11-18 @ 19:51:21
Postat av: Camilla,blivande 8 barnsmamma.

Hej hej ..



herregud så folk kan vara..



hur har man mage att uttala sig om andra sådär..suck..



Hoppas att allt är bra med er annars?



här har vi precis gått igenom magsjukan..och jag verkar ha klarat mig ..om man vågar säga det..haha



jag har fått min nya design nu fniss

så det är en ny adress på den ..



Hoppas du vill kika in när du har tid..

har inte hunnit skriva så mycket än,men måste lära mig denna blogg.se först .hihi



Ha en jättebra kväll

mvh camilla

2010-11-18 @ 21:39:51
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Ida

hur mår du? :)

2010-11-18 @ 22:02:27
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: lovisa

hoppas du haft en fin dag:)

2010-11-18 @ 22:05:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

ge mig gärna tips om va jag kan köpa till min kille på ett årsdagen :)

2010-11-18 @ 22:23:52
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: carro

Ja du, vilket folk det finns. Jag förstår att du blev arg, vem hade inte blivit det om någon hoppade på en så. Sedan en främling som inte har en aning om er...Nej försök att inte bry dig om dom elaka utan bara suga åt dig alla positiva kommentarer du få för det är dom du värda. Ha det gott!

Kram

2010-11-19 @ 06:53:33
URL: http://familjenheideman.devote.se
Postat av: emma

Hej Mirka :)



jo jag sa hej, det var jag som frågade var ni hade köpt ert halvmåne tält som ni hade :)

som vi letade efter under stock och sten men har inte hittat det än så vi får hoppas att vi hittar ett till nästa sommar :)



kram Emma

2010-11-19 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0