Onsdagens resultat

Onsdagens 19/5 steg blev: 11 375


Kommentarer
Postat av: Anna

Undrar om du går vissa rundor eller går du bara (vardagsmotion?)Har du testat nån diet för att gå ner i vikt? Vilken isåfall? Har du varit med i Viktväktarna eller dyl?

Hur lång är du och vilken är din trivselvikt?

Jag kämpar på men det är inte lätt när man är sockerberoende... KRAM!

2010-05-20 @ 11:01:06
Postat av: Mirka

Anna: Jag går inga speciella rundor utan det är bara vardagsmotion för mig just nu:-) Men jag ska börja träna på min crosstrainer inom kort;-)

Har testat många dieter förr i tiden...sjukhusdieten, andra sjuka svält-dieter,naturdiet(pulverdricka), GI.... Jag hade lite problem med viktfixering runt 20-årsåldern och åt typ inte mycket alls, vägde bara 50kg då och blev som ett benrangel:-( Allt blev bättre när jag blev gravid med Kevin och nu brukar jag väga runt 67-70kg men har som trivselvikt 65kg och skulle gärna vilja väga det igen. Jag är 169cm lång. Jag tycker att GI var en bra metod men jag är också sockerberoende och faller alltid tillbaka förr eller senare:-D Nu tänker jag bara på att äta relativt bra mat och att röra på mig lite mera...

2010-05-20 @ 20:40:19
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Måste bara säga att det var riktigt bra det du skrev på Carolas blogg om den där snubben som ville att man skulle betala hans studier.



Mvh Sofia

2010-05-20 @ 20:47:18
URL: http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0