uttråkad idag....

Jag hade mycket jag tänkt att göra idag men inget blev gjort:-D

Hyresbolaget ställer fram en container vid varje månads-skift och jag hade hoppats på att den kom idag så jag kunde gå och röja i vårt gamla källarförråd.....Men icke sa nicke:-(
Okej, då tänkte jag vara duktig och fota och sätta ut massa kläder på Tradera....kläder som jag skulle sätta ut för typ ett år sen:-)
Röjde runt hemma och letade fram en full kasse med saker som skulle fotas.....Och så dör kameran...batteritorsk:-( Då tappade jag lusten helt:-(
Hade massa annat jag kunde ha gjort men orken fanns inte kvar längre....Så jag la mig i soffan och som i 2 timmar:-D
Det var väldigt behövligt med lite vila, brukar vara för rastlös för att bara lägga mig ner en stund mitt på dagen:-)
Men man är ju nästan tröttare när man vaknar sen igen:-D:-D

Nu ska middag lagas, sen är det tvättstuga...igen:-)

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle & Melvin ★

Vad heter du på tradera? Jag är mer eller mindre beroende av det, och budar gärna på dina kläder =)

2010-03-30 @ 16:46:30
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: sofia

hej!

älskar din blogg!

kan du skriva dina recept på tårtbottnar?

jag lyckas sällan!

och gärna fler mousse recept om du har tid?

kram !!

2010-03-30 @ 16:57:01
Postat av: Camillasnyahem

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna babyprodukter sponsrat från Apoteket, kom jag att tänka på dig. :) Kika in och skriv något tokigt som dina barn hittat på så har du chans att vinna, vore jätteskoj om du vill vara med och tävla! :)

2010-03-30 @ 20:52:39
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Jadu. Jag känner igen mig. Allt har en mening sägs det. Det var inte meningen att du skulle få ut det på tradera. Nu ;-)

Kram o ha en fin kväll.

2010-03-30 @ 20:57:31
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: sargit

Har också svårt att lägga mig enr och vila då jag är hemma fast jag är trött, men förra året då jag var hemma med barnen lärde jag mig den dåliga vanan att sova då de sov de gånger vi var hemma ;-)

Nu har jag märkt att jag är jättetrött precis vid den tid barnen brukar sova hihii...

Har själv också använt tradera ganska mycket i perioder, oftast då det är dags att byta upp storlekarna. Mycket bättre att återvinna och dessutom bättre för plånboken ;-)

Hare gott!

2010-03-30 @ 21:50:16
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com
Postat av: Jannice Lindell

Skönt med en tupplur! JObbigt att containen lr kameran inte funka :( Hoppas de går bättre nästa gång. Skönt att dom har continer som dom kommer med så man kan röjja en massor =) Kram

2010-03-30 @ 23:47:16
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Mirka

Katta: Jag heter "twinma" på Tradera:-) Kommer till att börja med lägga ut lite mammakläder och större damkläder som jag har fått av en granne... Sen ska jag börja gå igenom barnkläder vilket tar lite längre tid:-D



Sofia: Skriver in flera recept så fort jag hinner:-)



Camilla: Ska kika in;-)



Lisa: Hi hii, det var väl så:-D



Sargit: Egentligen ska man ju lyssna på sin kropp och vila en stund men det finns ju såå mycket annat att göra också:-D



Jannice: Förrut stog containern där jämt och att den kommer nu "bara" under månadsskiften känns jobbig för då kan man inte kasta massa när man vill....Men man ska inte gnälla heller, bättre så här än ingen container alls:-D

2010-03-31 @ 09:29:32
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej!

Jag vill bara skicka en stor kram till dig och din mysiga familj! jag har följt er på tv:n och jag tycker ni verkar helt underbara =)

Så bamsekramar och glad påsk till er alla =)

(vill du kika in på min blogg så är den lösenordsskyddad men både anv. o lösen är puck_ad)

2010-03-31 @ 10:29:51
URL: http://palmhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0