Jäsp....

Jag är väldigt glad att våra barn är lätta att få isäng i hyfsad tid på kvällarna MEN det är inte riktigt lika roligt när de flesta av barnen är riktigt morgonpigga:-D På vardagarna, helt ok om de är uppe runt kl.6-7 men inte en lördag morgon!
Idag vaknade Selina, Victor, Alice och Oliver kl. 6, hur pigga och babbliga som helst och nu, en halvtimme senare har även Jennifer och Benny kommit upp....
Själv försöker jag vakna till, jag är en morgon-människa jag med men hade ju gärna sovit till kl. 7....minst:-D

Jag försöker ladda in bilder från min kamera men då kan inte denna skit-dator hitta kameran så det går inte:-( SUCK!

Idag ska Jennifer sova över hos en kompis, Wilma....Det ser hon fram emot:-) Thor har sovit hela natten men är jätte förkyld stackaren....Vi får se hur hans hals verkar vara när han har vaknat.

Idag åker jag och min mamma till Barnens Hus för se om de har vagnen inne:-)

Ha en trevlig lördag:-) 

Kommentarer
Postat av: Maria

Godmorgon!

Mina barn är också morgonpigga fast nu när det är ljust ute på morgonen är det skönt att komma upp. Fast visst är det gott att sova. Kul att hämta vagnen. Mina tre är sjuka så vi blir inne idag med. Ha en härlig dag. Kram Maria

2010-03-13 @ 07:13:42
Postat av: Prillan

Morrn. Jag har en morgontrött son. Han sover ganska länge på helgerna. Det är skönt. Hoppas att lilleman är piggare idag. Ha en härlig lördag. Kramar till er alla.



2010-03-13 @ 08:36:17
Postat av: Sara

Hej Mirka!



Vad mysigt att vakna upp med så många fina barn :)



Min syster har precis blivit magsjuk, vet att ni var det för några dagar sedan, har du nåt tips om man inte vill få det? Jag skulle dessutom vara barnvakt åt 4 barn ikväll, vet inte hur det ska gå... och så skulle jag plugga hela helgen samt gå på 5-årskalas för min brorsson som fyller år. Magsjuka kommer alltid så olägligt!!! Hur länge tror du det håller på om man blir smittad? Var så länge sedan, jag kommer ej ihåg.



Ha en riktigt bra dag och kom ihåg att du är en superbra mamma och snäll person.



/Sara, 19

2010-03-13 @ 08:41:23
Postat av: Mirka

Maria: Hoppas att barnen kryar på sig:-)



Prillan: Thor är grönsnorig idag men piggare:-)



Sara: Ja visst är det härligt oftast:-D Barnen är i alla fall väldigt goa och snälla och gosiga på morgonen:-) Så det är inte stök och bus så tidigt:-D Håll dig på avstånd från din syster (så gått det går), Är vitpepparkorn (ca. 10st), Tvätta händerna noga efter toa-besök mm....Ja de tipsen har jag:-) Fast magsjuka smittas ju några dagar innan symptomen visar sig så du kan redan vara smittad...

Meddela familjen du ska passa baarnen åt att det går magsjuka hos er så kan de ha en chans att bestämma om de vill att du ska komma el. inte, samma sak gällande din brorson:-)Magsjuka sägs sitta i 1-3dagar. Hoppas verkligen att du slipper eländet och att helgen blir bra:-) Kram

2010-03-13 @ 11:45:06
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad mysigt =)



Tack så jättemycket för alla tipsen. Jag tycker jag mår lite illa men det är säkerligen bara inbillning.

Ska göra precis som du sagt!



Ha det fint!!! /Sara

2010-03-13 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0