Hello:-)

Måste bara säga först att det känns kul att veta att många kommer att sakna oss efter nästa veckans sista avsnitt:-) Men ni har min blogg kvar åtminstone:-D:-D

Kevin hittade usb-kabeln till min kamera igår så nu ska det fotas så jag får lite foton o lägga in här *wihii*:-)

Fick till slut tag i fk igår och tydligen har de väntat på att jag ska fylla i en blankett och skicka till de innan de hanterar ärendet....Men jag har inte fått blanketten som skickades till mig i slutet av jan :-(:-(
Den har kommit bort någonstans på vägen *morr*
Så nu skickar de pappret på nytt mm mm så det lär nog dröja lagom länge innan allt är klart *blää*
Tur att jag ringde fk dock....borde fan ha gjort det tidigare!

Efter dagis-lämningen gick jag till Anne-Lise och Jörgen för en morgonfika:-)
Nu ska jag försöka göra lite nytta hemma....vi ska möblera om liiite till nere i allrummet ikväll så vill förbereda lite inför det. Sen behövs det gå en runda med "Olga" - dammsugaren med.....Och disken ska vi inte glömma:-D

Ha det gott och njut av solen nu:-)

Kommentarer
Postat av: anna

hej hej!

hoppas allt är bra med er alla!

hur går det med lägenheten, får ni ordning på allt?

det är jobbigt att flytta, speciellt med bebis i magen, gjorde det själv när jag väntade cecilia...ville bära o kånka o packa upp mm, men det tog sin lilla tid =)



läste att fk krånglar, vad ovanligt ;)

själv har jag blivit utan pengar ett antal ggr...hoppas du får blanketten snart!!!

kramar anna o cecilia!

2010-03-09 @ 13:09:39
Postat av: Sara

Hejsan Mirka..

Jag beundrar dig något otroligt..

Du och din man är fantastiska, och era underbara ungar..



Själv har jag två små troll och det känns som man har fullt upp hela tiden..

Du fick min mail adress..

Maila gärna om du känner att du har tid och lust..



kramar Sara

2010-03-09 @ 13:16:17
Postat av: Janpan

väldigt tråkigt att de är sista avsnittet nästa vecka! :( dom här 10 veckorna har verkligen gått fort.. man ahr längtat till måndag kväll varje vecka!



Alla ni 3 familjer är helt underbara =D

2010-03-09 @ 13:19:18
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är så glad att du bloggar. Hoppas du inte har några planer på att lägga ner bloggandet trots att programmet snart är slut. Din blogg har blivit en favorit under veckorna.



Aurinkoisin halauksin/Johanna

2010-03-09 @ 16:48:59
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Stine - Mamma till Wiggo

Hejsan.. jag kollar ALLTID på fam annorlunda, och jag tycker det är lika mysigt varje gång! Jag vill också ha många barn, jag älskar barn, Tycker ni verkar vara en sån mysig familj. vad roligt att jag hittade hit till din blogg :)



Kram Stine

2010-03-09 @ 17:14:52
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Josannah

nu har man sett emelie med i rutan! Hon är lik sin pappa.

2010-03-10 @ 10:41:01
URL: http://nightday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0