Finnar.....

Alltså det sägs ju att flick-bebisar i sin mammas mage " Tar sin mammas skönhet"......
Och nog fasiken stämmer det denna graviditet!!
Jag brukar få ett par st finnar på hakan vid mens men ALDRIG under en graviditet. Men nu, nu jäklar blir jag attakerad av envisa fula stora finnar:-( Den ena finnen avlöser den andra och det blir bara värre*blää* Känner mig som en tonåring åter igen....i alla fall när jag tittar på min haka:-D


Igår var jag bara hemma och vilade upp mig efter mardrömsdygnet.... Blev ännu piggare när jag åter igen kunde äta ordentligt:-)
Passade på att börja svara på alla de frågor jag hade fått....och det gjorde jag i nästan 3 timmar!! Och hann ändå inte bli klar:-D Så resten av frågorna besvarades på kvällen/natten och sammanlagt tog det nog över 4 timmar att bli klar*pjuh*
Det är inte så lätt som man inbillar sig att svara på alla frågor.....Många saker man gör sker ju per automatik så jag var tvungen att tänka efter noga ett pr gånger:-D
Men kom gärna med flera frågor för det var kul;-)

Nu ska jag fika med Anneli M så hejdå:-)

Kommentarer
Postat av: ettbarnsmamma :)

Otroligt bra jobbat med alla frågorna, fina svar!!

Trevlig helg :)

2010-03-12 @ 10:49:26
Postat av: Vendela

Då blir nog er flicka en riktig skönhet med tanke på alla finnar du får :-))



Trevlig helg!!

2010-03-12 @ 13:33:10
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Maxi

jag har en fråga... gillar du och baka isåfall skulle jag gäärna vilja ha ett förlag va man kan ha i muffins mer än vanij/choklad

2010-03-12 @ 15:58:57
Postat av: Mirka

Ettbarnsmamma: Tack:-)



Vendela: Ja, det måtte hon bli hi hi hii



Maxi: Bär är alltid gott:-)

2010-03-13 @ 07:15:28
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Köp basiron 5% på apoteket den kostar bara runt hundralappen och är super bra mot finnar jag smörjer in mej på utsatta områden varje kväll det funkar super bra!! Lycka till!

2010-03-18 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0