Efter stormen kommer lugnet........

Det blev rätt livat hemma när alla barnen hade kommit hem och att laga mat med 4-5 hungriga småttingar vid bena var inte så enkelt:-)

Paulina hade håltimme (går på komvux) och passade på att hälsa på oss:-)

Medans jag har suttit och hjälpt Linnéa med hennes läxor har Peter, Jennifer, Victor och Oliver somnat i soffan!
Har nu även nattat Alice och Thor och Benny och Selina la sig självmant i samma veva och plötsligt blev det såå tyst i huset:-D
Kevin är ute med kompisar och Linnéa läser en bok.....
Jag får väl sätta mig i soffan och titta på "Halv åtta hos mig" i lugn o ro:-D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som en toppen dag! Särskilt när du fick lite egen tid vid tv:n ;) hihi

2010-03-18 @ 23:01:01
URL: http://icaibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0