Tack:-)

Tack för alla grattisar och lyckoönskningar:-)

Och tack för era svar om hur ni firar jul...jätte kul att läsa:-) Även om jag inte är troende så tycker jag att kyrkor i sig är väldigt vackra och som absolut vackraste under juletid:-)

Igår hade jag några utvecklingssamtal....först med Selina kl.13.30 och det gick snabbt och smidigt, hon är så snäll och duktig och det har aldrig varit några som helst bekymmer med henne:-D
Sen var det Jennifer och Bennys tur kl.17 så det blev en tidig middag innan samtalet. Även deras samtal gick bra. Jennifer kan allt men är lite svår att få igång ibland....hon liksom bara måste få knorra lite innan hon gör det som göra skalls och då gör hon det med bravur:-D
Benny har haft problem med att komma igång med läsning och skrivning. Han har dock blivit mycket bättre sen i våras och vågar lita mera på sig själv så det var skönt att höra:-) Matte är han riktigt duktig på och har inga som helst problem med:-)

Efteråt tog vi en promenad till affären för att köpa adventskalendrar till barnen:-)
Tur att jag hade tagit på mig Peters thermobyxor för det var skitkallt ute:-D
På vägen hem möttes vi upp med min mamma och styvpappa som följde med oss hem på en kvällsfika:-)

Idag har jag åter igen bakat! Blev såå sugen på att testa baka chocolate chip cookies och gjorde även en choklad/kaffesockerkaka:-D
Men jag får nog ta och hejda mitt bakande för fortsätter jag så här så rullar jag fram snart:-D

Nu ska jag ila iväg till dagens utvecklingssamtal som är med Victor:-)

Kommentarer
Postat av: 4U2

Wow, det blir många samtal ju. Då är det bra att du bakar och får i dig energi, eller hur?

2010-12-01 @ 13:38:49
URL: http://4u2really.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Oj vad du får springa på samtal =)

2010-12-01 @ 17:01:57
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Ida

Klart du ska baka och glöm inte att äta för två! Undrar bara hur ni gör med adventskalendrar. Får alla varsin eller har ni en/ett par stycken och dem turas om att öppna luckan? När hinner ni med att handla julisar? Eller ta du allt över nätet?

Den viktiga frågan: NÄR börjar TV programmet; Familjen Annorlunda? Väntar och längtar... KRAM!

2010-12-01 @ 21:25:26
Postat av: Annika Wahlberg

hej Mirka!



Jag har precis suttit och sett på alla repriserna från familjen annorlunda och jag säger bara det...Du är så duktig och helt fantastisk faktiskt.

Jag blir så jädra imponerad. Jag skulle också ha velat ha många flera barn än jag har. Jag har bara 4.Att skapa en sån stor och fin familj kräver en sån styrka.

Jag hoppas att ni får en fin jul..

Stor kram

Annika

2010-12-02 @ 16:53:37
Postat av: Mirka Norrström

4U2: Hihihii, det har du rätt i, då kan jag fortsätta baka med rätt gott samvete:-)



Verinica: Mm, det blir några hektiska veckor varje höst o vår:-D



Ida: Alla barnen får alltid en var sin chokladkalender:-) Jag handlar lite julklappar på nätet, mest då kläder. Sen åker jag och Peter tillsammans ut och handlar och det blir då en heldag. Sen handlar jag och Peter lite strösaker var efter som:-)

Jag vet ingen exakt tid när fam.A börjar ännu men det är troligtvis i mitten på januari....



Annika W: Tack vad snällt av dig:-) Hoppas att ni med får en fin jul:-)

2010-12-03 @ 08:26:48
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Härligt att ni ska ha en liten till :) Men har en fråga, vilken vecka är du i? :)

2010-12-03 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0