Förklädnad:-)

Jag bakade igår igen fast jag lovat mig själv att inte göra det så ofta:-D
Ni som inte har testat att baka dessa chocolate chip cookies bara måste göra det!! De är såå försvinnande goda att man bara dööör:-D
Jag gjorde en kak-sats igår och denna gång hade jag i både mörkchoklad- och vitchokladknappar....Så himmelskt gott:-)



Och lagom till färdiga kakor, fick jag fikagäster i form av Linda, Annelie och Victoria:-)

På eftermiddagen fick jag hem ett efterlängtat paket med kläder från DUNS. Det var superfina kläder till nästan alla barnen fast de får det i julklapp.....förrutom Nellie som får använda sitt redan idag:-)


En underbar body, eller hur:-) Och Alice testar sin julklänning:-)

Selina hade haft julpyssel i skolan igår och kom hem med dessa superfina pepparkaks-figurer gjort i lera och de får hänga fint i adventsljusstaken:-)

Så söt hon är:-)

Igår kväll blev vårt hem invaderad av superhjältar! Det var först 2st superman och senare en superman och en  superman förklädd till batman:-D Vi hade även ett par prinsessor och en flamengodansare men hann inte fota de:-)


Nellie gör nya konster hela tiden och det facinerar de större barnen:-) Nu ställer hon sig på alla fyra....typ som en chimpans och barnen är såå stolta över lillsyrran:-D


Idag tog jag och röjde lite på bottenvåningen direkt efter att de större barnen hade gått till skolan dvs runt kl.8:-D
Har fortfarande hela övervåningen kvar, det var liksom ingen ide att städa direkt på morgonen då de mindre hemmavarande barnen skulle med all säkerhet röja både en och 4 gånger:-D
Men snart ska jag ta itu med deras stökeri:-)


Victor morgongosar med Nellie

Imorgon ska Emmelie vara här med barnen en stund och vi ska åka och julshoppa lite i Barkaby:-)

Kommentarer
Postat av: Marina

gud så söta det är!

2010-12-10 @ 13:39:24
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Japp de ska jag hoppas att tomten kommer med något fint till mig me heheh =)

2010-12-10 @ 13:41:31
URL: http://babyempa.blogspot.com/
Postat av: Annica

gu så underbart att få komma i väg själva och jul handla, myyyys

2010-12-10 @ 14:23:32
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka underbara barn du har. Jag gillar verkligen Alices klänning.

Tur du har som får fiakgäster så du slipper sätta i dig alla kakor själv. :)

2010-12-10 @ 15:51:08
URL: http://justmintoo.blogg.se/
Postat av: frissan

Jag tror att Jennifer skulle passa jättebra i lugg :)

2010-12-10 @ 15:51:35
Postat av: Mua

2010-12-10 @ 16:15:36
Postat av: Malou

Jag måste säga att det är super kul att läsa och se vad du och familjen hittar på dagligen..

Även kul att se massa bilder på barnen som är så otroligt vackra..

Ännu roligare är det med tillökning i familjen..

2010-12-10 @ 16:17:15
Postat av: Carolin Eklund

Hej vi skulle försöka brevväxla men tappa din adressen skriv den igen är du gullig Kramar Carolin Eklund

2010-12-10 @ 18:29:17
Postat av: Marcusanastasia

Thanks, keep up the good work.

2010-12-22 @ 14:03:21
URL: http://marcusanastasia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0