En skön helg:-)

Det är vad vi har haft:-D Så där lagom lugn och utan massa måsten.....ja förrutom tvättstugan igår då:-)

I lördags hade vi besök. Helena kom med sina barn och även Annelie med barna och Victoria kom och hälsade på:-) Och givetvis så var jag tvungen att baka nåt gott till fikat eller hur:-D
Jag gjorde en superduper god äppelpaj som Gitta lärt mig att göra och den gick ju hem galant:-D

Helena med barn stannade kvar och åt middag med oss och vi gjorde hemgjord pizza med skinka, salami, chanpinjoner mm på. Gjorde 3 stora plåtar och allt åts upp så det tolkar jag som att alla tyckte att det var gott:-D

Igår var det en riktig slappardag. Vi gjorde väl typ ingenting förrutom tvättstugan på förmiddagen:-)
Och det vanliga plockandet hit o dit som man gör bara av vanan:-D Och tänka sig....jag bakade ingenting heller!


Thor börjar gilla att bli fotad...så fort han ser mig med kameran så ställer han sig framför mig och vill att jag tar kort på honom:-)


Nellie är helt inne i en leksak:-D

Nellie växer och utvecklas. Hon sitter rätt bra utan stöd nu och kan lämnas själv med en kudde bakom sig:-) Hon ställer sig allt med på alla fyra och jag bara väntar på att hon ska förstå hur man kan ta sig fram:-D
Men hennes förkylning vill inte ge med sig.....Hon har varit snorig och hostig nu i flera veckor stackaren.

Nu ska jag hitta på nåt med de vilda små som börjar bli lite väl rastlösa här:-D

Kommentarer
Postat av: Linda h

visst e det skönt med såna helger när man bara får va =) jätte fin bild på Thor. Lilltjejen börjar bli stor hon med nu <3 storasyster som hon ska bli o allt ;)

2010-12-06 @ 11:33:41
Postat av: Fia

Jag har haft en riktig sovmorgon idag.. Kan du "ta" sovmornar även fast du har så många barn? Jag har inga barn så jag vet inte hur det där funkar..

2010-12-06 @ 11:57:58
Postat av: Malin

Alltid skönt med lugna helger =)

Var gärna med o tävla på min blogg. om ett paket från Mam Bambino och ett paket med skallror från Bambino!



Malin

2010-12-06 @ 12:05:56
URL: http://malinj80.blogspot.com
Postat av: Mirka Norrström

Linda: Ja efter att haft mååånga hektiska helger under hösten så var det riktigt skönt:-D



Fia: Jag skulle kunna ta sovmorgon på helgerna när Peter är ledig men det blir aldrig så för jag vaknar tidigt ändå:-D



Malin: Låter spännande så ska kika på det:-D

2010-12-06 @ 12:11:41
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0