Ingen rast eller ro....

Tänk vad fort tiden går när barnen är på dagis.....de fem timmarna bara twishar förbi och man hinner knappt göra allt som man har planerat:-D

Det småregnade imorse när vi gick till dagis men det var så pass varmt ute att det var bara skönt med lite regn:-) Väl hemma igen så fick jag besök av Linda som även erbjöd sig att skjutsa mig till Märsta centrum då jag skulle gå till en frisör och prata om att fixa mitt hår inför galan:-)
Jag mutade de större barnen med glass för att de stannade hemma under tiden (alla kunde inte få plats i bilen) och det nappade de på:-D

Telefonen har gått varm idag och jag har haft lite andra "måsten" som jag försökt hinna med också:-)

Jag och barnen tog en promenad till vår Ica för att handla middagsmaten innan vi hämtade de små från dagis:-) Givetvis så regnade det som mest under vår promenad:-D

Kevin ska idag åka på bio med sina kompisar och se den nya parodi-filmen om vampyrer:-)



Vi andra ska till Emmelie och gratta henne efter middagen:-)

Kommentarer
Postat av: Izabelle♥

Kan Kevin skriva en recision om den sen? Den verkar SÅ bra :D

Den måste jag också se ;)

Kram på er

2010-08-18 @ 18:19:08
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej! Tack för en underhållande blogg :-). Jag vill bara säga att jag älskar ditt inlägg om alkohol. Jag håller med dig till 100%. Jag är själv 32 år och min man 28år, vi har två flickor på 3 och 5år. Vi har aldrig skaffat barnvakt för att gå ut och supa. Vi skaffade barnvakt i januari för att gå ut och äta och se på bio bara jag och mannen, för att få lite egentid, innan dess var det tre år sedan vi gjort något på tu man hand. Jag har speciellt en vännina som far runder på fester och skit och ALLTID lämnar sina barn till deras mormor. Nej fy fan för sådana föräldrar!! Man skaffar väl inte barn för andra ska ta hand om dem??? Det får vara färdigt supit för min del, saknar inte det ett skit. Sköt om er! Kram Jennie

2010-08-18 @ 22:34:44
Postat av: Trillingmamman

Förstår precis vad du menar med att tiden bara rusar iväg ;-). Sitter i samma båt. Och det är ett under att man lyckas göra dessa extra saker mellan varven.

Hoppas det gick bra hos frissan!



Kramar Eva

2010-08-18 @ 23:15:02
URL: http://www.familjenxl.bloggplatsen.se
Postat av: En med för mycket fritid

Kanske nått för er?



http://www.blocket.se/stockholm/Villa_i_barnvanligt_omrade__nara_naturen_28122357.htm?ca=11&w=1&last=1

2010-08-19 @ 00:36:31
Postat av: annika wahlberg

Mirka...det är så roligt att läsa om er och allt ni har för er.Jag tycker att du är enormt duktig och du har så fina barn.

Jag vill också ha fler barn..Jag blir så sugen men jag tror inte m in livmoder orkar mer efter 4 kejsarsnitt..

Regnig hösthälsning från Flen/Annika-4 barn

2010-08-19 @ 08:15:43
URL: http://prinsessanpetra.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Mirka, undrar bara litegrann hur många timmar i veckan era barn är på dagis? :-)

Kram!

2010-08-19 @ 08:54:49
Postat av: Mirka Norrström

Izabella: Kommer att be Kevin berätta om filmen:-)



Eva: Mailar dig idag;-)



En med för mycket fritid: Tack för tipset men tyvärr för långt borta;-)



Annika Wahlberg: Tack:-) Kul att se att ni är från Flen, vi letar även efter hus där borta:-D Hur är Flen-området för övrigt??



Carro: De går på dagis 15tim/v = 5 tim/dag tisdag - torsdag

2010-08-19 @ 10:17:17
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Izabelle♥

Jag har följt denna bloggen länge och kommenterat massor. Ändå har du inte lärt dig mitt namn. hu?

Izabelle heter jag ;)

2010-08-19 @ 17:39:15
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0