Det har varit hektiskt......

Det har varit så mycket nu de senaste dagarna att jag har inte hunnit/orkat uppdatera här på bloggen.....

Peter, envis till tusan som han är, tog sitt pick o pack och tjatade till sig en snabb hemgång från sjukhuset och kom hem redan i fredags:-D Fast jag gnäller inte....det var skönt att ha honom hemma igen;-)
Han var inte den piggaste och såg ut där efter också.....så han har tagit det väldigt lugnt, lugnare än vad jag trodde att han var kapabel till:-D
Och barnen har varit såå duktiga och förstående och låtit pappa vila mm:-)

I lördags hade vi kalas! Jennifer och Benny fyllde hela 8 år:-)
Det har varit så mycket med allt så jag orkade inte göra några avancerade tårtor utan det blev 2st vanliga gräddtårtor med godis på och en sån där jordgubbstårta med vitt chokladtäcke fast det blev chokladtäcke gjort av både vitchoklad och dajm (hade inte tillräckligt med vitchoklad).


Jennifer öppnar presenter:-)


Benny med kompisar:-)


Nyblonderad Gitta:-D


Linda lekte fotograf och tog denna hmmm, vackra bild på mig:-D Snacka om tillgjord flin:-D

Annelie M med barnen + Victoria kom på fika senare på eftermiddagen:-)


Nellie tyckte att Sami är jätte roligt och hon flörtade hej vilt med honom:-D

Har fotat några foton där Jennifer och Benny är bebisar:-)



Ni ser väl vem som är vem;-)



Peter med en liten Benny:-)


Benny:-D


Jennifer:-)

Det var full rulle även igår och eftersom jag är fortfarande bra snörvlig och hostig så tog krafterna slut fortare än vanligt.....
Det hände en liten olycka med vilde Victor igår kväll också! Han och massa andra ungar lekte ute igår och på nåt vis hade Victor ramlat och slagit huvudet i en sån där betongplatta:-( Det blev ett skapligt sår, ca 3 cm lång men tack och lov så var det inte djupt alls. Men det blödde bra mycket ändå.....


Skadan


Lite foton på Jennifer och Bennys presenter:-)

Jennifers:

Jumpakläder


Jumpapåse och vattenflaska


byxor


mera byxor


jeansleggings


trosor


strumpor


snygg top


en till


en långärmad top

Bennys:

fleecetröja


tröja


jumpakläder


jumpapåse, vattenflaska, skor


strumpor


mera strumpor


t-shirt


en till t-shirt


tröja

Sen fick båda massor av pengar också:-D

Tack till alla våra goa vänner och släkten:-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

hej hej

usshh vilket sår..måste ha gjort ont stackarn..tur att det inte vart djupare..



jättefina kläder dom fick:-D

grattis i efterskott till barnen..



hoppas ni får en bra dag..

mvh camilla

2010-08-30 @ 10:58:37
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Stort grattis i efterskott till Jennifer och Benny! :)

2010-08-30 @ 14:32:59
Postat av: Izabelle♥

Grattis till dem :D

Vilka fina saker dem fick, såg en såndär topp som Jennifer fick en person ha i skolan ;) Personen är mellan 13-15 så det är ju lite kul... :)



Blev genast avundsjuk på myströjan Benny fick också ;)



Vilken fin bild på dig också Mirka. Vi, eller i alla fall jag, har saknat bilder på dig ;) :)

Är det på fredag galan är föresten? bra o veta så man kan paxa tv:n i tid hihi ;)



Kram Kram på er :)

2010-08-30 @ 16:01:07
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: M

Med tio barn är jag förvånad att du hinner blogga alls! Jag tycker alltid att det är lika roligt att läsa om din stora fina familj när du publicerar något på din blogg. Vi lever helt olika liv, mina barn är snart vuxna. Men jag tycker om att läsa om människor som kämpar och lever goda liv trots omständigheter som avviker i från det normala.

2010-08-31 @ 08:03:24
Postat av: Mia Fridh

Hej Fina Mirka



Jag vill börja med och säga Grattis till Benny och Jennifer på Födelsedagen. Mycket fina presenter ni fick.

Hoppas att det går bra för er genom inspelningen av Familjen annorlunda som jag antar har börjat.

förstår att ni kanske inte skriver så mycket om det. Det blir ju roligt att se det sen på tv.



Kram till Victor som gjort sig illa



Ta hand om varandra



Kram Mia

2010-08-31 @ 12:25:00
Postat av: Ny

Hej Mirka.

Gud vilken fin familj du verkar ha.. Grattis till Benny och Jennifer. Vill bara säga att jag tycker din blogg är rolig att läsa och väntar spänt på att du ska skriva om nya äventyr.. :) Sen tänkte jag passa på att fråga om bra ställen för barn att gå till.. Jag är själv nyinflyttad med min familj till Sigtuna.. Vore skoj och du viste några roliga ställen.. Såg på tv att ni brukade fiska.. En sak som våran familj tycker om också.. Ja om du har lust att tipsa vore det skoj..:) Ha det bra nu hela familjen.. Kram

2010-08-31 @ 16:37:12
Postat av: Ekorren

Verkar ha varit ett kul kalas. Fattar inte hur du hinner blogga bara...:)

2010-09-01 @ 00:04:18
URL: http://www.ekorrenochnoten.se
Postat av: Gunhild

Grattis till Benny och Jennifer!

Fick de endast kläder?

MVH Gunhild.

2010-09-03 @ 23:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0