Det börjar ta slut.....

På sommarlovet! Victor, Alice, Oliver och Thor började på dagis idag och det tyckte de var jättekul:-) De har saknat sina kompisar och framförallt fröknarna:-) Alice ville gärna till dagis men fick ändå lite ångest när vi väl var framme för då ville hon vara hemma med mamma. Hon blir lätt så när hon har varit hemma länge men jag vet att hon trivs på dagis och även om hon får ett smärre utbrott så går det över fort:-)

I söndags grillade vi och även Annelie + barnen och hennes syster Victoria kom för att grilla med oss:-)


Trots att vi hade dukat så fint till barnen vid borden så samlades de flesta barnen runt Peter och grillen:-D


Annelie håller koll på kycklingbitarna:-)

Till efterrätt bjöd jag på en lustig variant av kladdkaka med turkisk pepper-kross i:-D Den blev väl si så där...inget jag gör om tror jag:-D
Vi hade en trevlig eftermiddag som alltid i Annelies sällskap:-)

Igår hade jag tvättstugan igen. Linda kom med sina barn och vi satt ute och fikade:-)

Annars så har det varit rätt lugnt.....börjar dock bli lite nervös inför galan:-D Eller kläderna rättare sagt:-D
Tror nog att jag har hittat det jag ska ta på mig....om inte jag skiftar i sista sekunder:-)

Peter kommer att operera sig nästa vecka och det känns också lite si så där! Tror absolut att operationen kommer att gå bra men lite oroad är man ändå.....Eftersom han har så lite blodplättar så är ju blödnings-risken stor.
Så det blir skönt när den biten är avklarad!


Kommentarer
Postat av: Terese

Får man fråga vad det är för operation??

2010-08-17 @ 16:00:24
Postat av: Mirka Norrström

Terese: Han ska operera bort mjälten...

2010-08-17 @ 16:07:10
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Izabelle♥

Tänkte också fråga vad det var för en operation men såg ju svaret ovanför :D



Du hittar säkert ngt snyggt att ha på dig, Mirka!

Du och Peter kommer glänsa som 2 pärlor när ni är på galan!



Kram :D

2010-08-17 @ 16:29:25
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Letar ni fortfarande efter ett stort hus? Här finns ett hus en liten bit utanför Gävle, nära förskola/skola och bara 15min in till stan. http://www.hemnet.se/beskrivning/791602?r=2

2010-08-17 @ 17:13:52
Postat av: Terese

Hoppas operation går bra.

Önska honom lycka till jag ska hålla mina tummar.

2010-08-20 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0