Regn....

Fya, vad det regnade imorse:-( Ungarna var rätt glada dock, nu fick de ju användning för sina paraplyer:-D
Thor är hemma idag, pigg men väldigt snorig..... Orkar inte göra så himla mycket utan bara gosar med Thor i soffan:-)

Selina har sovit hos mormor så de lär väl komma så småningom:-)

Kanske ska ta och ringa till FK åter igen.....Nu är det en vecka sen de har fått de  sista papprerna (läkarintyget som arbetsgivaren inte hade skickat till de) som saknades.....Det vore kul att få veta NÄR mina pengar kommer *suck* Jag tänker banne mig ligga på och tjata på de tills allt är klart för det är inte mitt fel att allt har blivit såå försenat!!

Ha en bra dag:-)


Kommentarer
Postat av: Susanna

FÖRSÄKRINGSKASSAN!!! Grrrrr! Dom är ju helt hopplösa, skickar ibland samma papper fram å tillbaka 3 ggr! Fast det står klart å tydligt vad saken gäller eller om man missat att kryssa i en ruta så skickar dom tillbaka blanketten ist för att ringa å fråga så att dom kan kryssa i själva å få d ur världen!Och det är inte alltid dom vet hur blanketterna ska fyllas i heller??!! Lycka till med din utbetalning!!! Kram

2010-04-16 @ 12:16:43
Postat av: Helena

Här i Osloområdet har vi strålande sol och +14 grader. Bättre en regn. Tina från Âlvdalen bloggar nu på Loppi.se. Finns det Loppi för oss vuxna med? Eller blir det Blocket då? Köper du något på Blocket?

2010-04-16 @ 12:24:57
URL: http://www.62hs.blogspot.com
Postat av: Ellen

Har ni bestämt namn på kommande dottern?:)

2010-04-16 @ 22:16:40
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Här har det varit snudd på regn men än har vi klarat oss. Hoppas kvällen varit bra. Skickar god nattkramar.

2010-04-17 @ 00:00:44
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: Mia Fridh

Hej Mirka.

Håller med dig att det kan bli tråkigt i bland när det inte är så bra väder. I dag Lördag är det sånt väder här också.



Har du receptet på dem där dumlekakorna ?



Kram Mia



2010-04-17 @ 12:11:30
Postat av: Johanna

Försäkringskassan och A-kassan ligger nog på samma nivå;-) Jag har väntat i åtta veckor på mina pengar nu och sist jag hade kontakt med dem så sa dem: vi KANSKE måste skicka en till blankett till dig. Du kommer EVENTUELLT att få hem den inom den närmaste tiden.



HOH HOH. Tur att man jobbar och bara behöver stämpla upp några timmar, annars vore det ju kört. Prkle! ;-)



Hoppas det löser sig för dig snart!



Halauksia/Johanna

2010-04-17 @ 14:30:24
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Mirka

Jag kom inte äns fram till en kö hos FK igår, det var överbelastat hela dagen:-(



Helena: Det är väl Blocket som gäller för vuxna...? Jag har handlat och sålt på blocket och brukar kolla där dagligen:-)



Ellen: Namn är 97% bestämt men avslöjar inte den:-D



Lisa: :-)



Mia Frid: Idag är det riktigt blåsigt hos oss....

Ska skriva in receptet snart;-)



Johanna: Fy för A-kassan med då!!

Hoppas att det löser sig för oss båda;-)



2010-04-17 @ 15:31:17
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0