Ny vecka, nya besvär, vul mm

Selina blev frisk till slut och vi hade en härlig helg:-) Inga detaljer tyvärr för då avslöjar jag vad vi filmat för nåt:-D
I måndags-kväll gjorde jag en mindre trevlig upptäckt.....eller rent av äckligt värre-upptäckt! Alice och Oliver har råkat ut för springmask *urk o blää*!! Vi har aldrig haft sånt förr och jag är lite små-känslig mot såna små kryp, även löss, fästingar mm:-(
Ingen annan verkar ha blivit smittade men valde att köpa medicin åt hela familjen....svindyrt!!
Så nu skiter vi alla som om vi hade ätit en var sin stor burk med rödbetor:-D:-D

Jag var hos gyn igår och gjorde vul:-)  En liten rackare som bor i magen och hjärtat pickade så fint så:-)
Trodde lite själv att det skulle vara twins igen då jag mår så piss på eftermiddagarna men icke det.....blir nog en tjej då:-D

Jag, min syster och Gitta tog med oss kinamat hem efter gyn-besöket och det var supergott:-)
Jag började känna mig matt igår och tydliga förkyldnings-symptom och visst idag är jag sååå jäkla förkyld:-(
Hela huvudet känns som stor jävla betongklump och fryser och svettas vartannat:-( Jag hatar att vara dålig!!
Blir hemma idag från skolan så jag kan kurera mig lite....

Hoppas att jag blir bättre inför helgen och vår lilla resa.....


Kommentarer
Postat av: Sophie

Usch vad drygt med mask, tur dom försvinner fort iaf efter man avmaskats! :)

Skönt att det såg fint ut på vulet. Jag mådde som allra mest illa med Anakin. :) Till v 16 ungefär.. varje dag... riktigt illamående hela tiden. Så skönt när det väl släpper. ;)



Krya på dig!

2009-09-16 @ 14:40:48
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Louise

jag tror jag kan lista ut va ni filmade idag...:)

2009-09-22 @ 23:01:11
URL: http://loveice.blogg.se/
Postat av: M

Vad synd för din bror med barnet =(

Och grattis till bebisen i magen

2009-09-24 @ 02:47:34
URL: http://mazlin.scriptorium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0