Inskrivning mm

Idag har jag varit på inskrivning på mvc:-) Det gick....ja, som det brukar gå:-) Har samma bm som jag haft sen Linnéa så det känns bra:-D
Måste tyvärr börja äta järntabletter redan nu då jag låg på 108 i värden:-( Brukar få väldigt dåliga blodvärden men det först efter halva graviditeten....sist låg jag på 92 de sista månaderna trots järntabletter och andra tabletter:-(

Ska tillbaka till ett läkarbesök 8/10.

Jag, Gitta, Annelie och Victoria gick och åt pizza till lunch efter mitt mvc-besök, trevligt trevligt:-)

Thor har varit krasslig under helgen med feber till och från och fick stanna hemma igår. Men nu är han piggare igen:-)

Jag kämpar mot min förkylning (ja, fortfarande!) och försöker orka med alla läxor. Tyvärr så måste vi läsa en roman i svenska A och göra analys till nästa måndag. Kruxet är att jag har hunnit/orkat läsa första kapiteln hittills!! Älskar att läsa böcker och har varit en riktig bokmal men nu med förkylningen och grav-tröttheten så har jag bara inte lyckats ta fram boken tillräckligt mycket:-( Så där får jag ta mig i kragen ordentligt!
Ikväll är det matte-lektion vilket jag ser fram emot;-)

Kommentarer
Postat av: paola

Hej!

Ja, det förstår jag att du är trött. Du verkar kämpa på jättebra:-)

Hoppas att förkylningen släpper.

Ha en trevlig helg!

2009-10-02 @ 23:38:41
URL: http://www.paola.bloggplatsen.se
Postat av: diana

oj tio barn..själv har jag 3..men d är ju såå underbart=)barn är livet vekrligen!skulle oxå kunna ha tio hiih

2009-10-05 @ 01:23:11
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0