Annat trams

Livet har sin lilla gång här i fam. Norrström......Inget skärskilt som händer egentligen:-) Barnen har blivit lite små-förkylda vilket tillhör årstiden....
Jag är fri från min förkylning (peppar,peppar....) och börjar känna att krafterna kommer tillbaka:-) Magen den har börjat växa och det syns nu att jag är gravid:-) Ska börja fota magen inom kort så ni får se;-)

Det har ju blivit höst ordentligt nu och alla vinterkläder har gåtts i genom så jag vet vad som behövs inhandlas.... Jag är inte alls förtjust i kylan och längtar redan efter sommaren:-D

Min syster är på besök så passar nu på att umgås med henne så mycket som möjligt för sen lär vi inte ses först till julhelgerna.
Nu måste jag få tummen ur baken och ta itu med lite mindre roliga läxor....

Kommentarer
Postat av: paola

Hej!

Här är mina barn sjuka, inte alls så kul.



Vad spännande att din mage börjar att synas, mår du bättre nu?



Beklagar brorsdotterns bortgång.



Ha en trevlig helg!

2009-10-07 @ 22:39:44
URL: http://www.paola.bloggplatsen.se
Postat av: Mirka

Hej Paola! Vad tråkigt med dina sjuka barn:-( Jag mår bättre nu vilket är jätteskönt:-D

Ha en trevlig helg ni med och hoppas barnen blir friska snart igen:-)

2009-10-08 @ 10:23:43
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Härligt o se andra med många barn :-)

Jag har bara 7 så där ligger jag i lä...skratt...

Ha det gott!

2009-10-11 @ 22:55:17
URL: http://smulan820.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0