Trött-period

Jag är i en period nu då jag blir helt däckad efter lunch! Lägger mig i soffan och antingen slumrar in eller slötittar på förlossningskliniken med tårar i ögonen:-) Älskar att se sjukhusprogram och då gärna förlossningar men är ju så himla känslig just nu:-D
Har även redan börjat få jobbig halsbränna:-) Får det alltid som gravid men tidigare har det dykt upp först efter v.20 så nu kom halsbrännan tidigt som fasiken:-( Värst blir det när jag har ätit hårdbröd eller fullkornsbröd....jag som äter gärna det två.....
Nu har jag handlat middag för dagen, hämtat hem barnen från fritids och dagis, diskat och fått in maten i ugnen (lasagnette):-) Alla tjejerna och Thor sitter i köket och ritar, Oliver sover i soffan och Benny och Victor tittar på tv....Lugnt i huset mao;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0