Stökiga söndag

Vi har hållt oss inne hela helgen, det har ju varit urtrist väder ute:-( Och jag lovar, det märktes på barnen igår!
Det var ett stort kaos hemma igår......tänk er 8 st (Kevin var ute) yrväder till barn som bara retades med varann!
Försökte hitta på olika saker åt de men efter en stund så fortsatte de bara att jäklas med varann *pjuh*

Gitta kom över på en fika på dan och även senare efter middagen och då hade hon en supergod kladdkaka med vitchoklad i med sig:-) Tack gumman, det var kanoners:-D

Kl. 20 fick vildingarna gå isäng och vi slötittade på "Vem kan slå Filip o Fredrik".....

Idag regnar det *blää* Väntar på Linda som ska skjutsa mig till KS för fostervattensprovet och börjar bli lite smått nervös..... Det gör inte ont direkt men är väldans obehagligt när de hugger (bokstavligen) in nålen i magen:-(
Men men, jag överlever nog:-D

Kommentarer
Postat av: Josannah

härligt att äntligen hitta en blogg som

din, 10 barnsmamma. Jag själv har 6 barn. (3 bonusbarn). är alla din barn eller några av dem bonus? =) Barn är härliga eller hur?

2009-11-16 @ 12:33:58
URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: Mirka

Hej Josannah: Kul att du hitta hit:-) 9 av barnen är våra gemensamma (+ pyret i magen) sen har min man 3st sen tidigare:-D Hans äldsta son bodde hos oss från knappt 2-års ålder fram till han var 17år, han flyttade tyvärr i våras;-( De andra hälsar på titt som tätt:-) Kram

2009-11-16 @ 12:56:58
Postat av: jenny

Lycka till med FVP idag! Kommer att gå galant tror jag=0).

2009-11-16 @ 13:08:53
Postat av: Tess W

Ja ett stort lycka till, låter lite läskigt när du beskriver hur det går till!

Jag slapp göra det eftersom jag inte fyllde 35 förrän minstingen hade fötts!



Brukar ni ta reda på om det är en flicka eller pojke innan barnet är fött?

Det kan man väl få reda på genom fostervattensprovet?



Stora kramar Tess W

2009-11-16 @ 16:20:53
Postat av: Carola m 8

Hoppas det gick bra på fp idag, och att ni får ett bra svar!!! Jag har inte gjort fp men väl moderkaksprov, för man kan göra det tidigare, och nog tusan är det obehagligt. Men sen är det ju så skönt att kunna släppa en del av oron för att nåt ska vara galet.

Ta det lugnt nu!!!

Kram

2009-11-16 @ 17:18:15
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: Mirka

Hej Carola, Tess W och Jenny: Fvp:et gick bra och hoppas på bra resultat:-) Vi brukar ta reda på könet och det för bekvämlighets-skäl....då vet man vad som ska sparas o skaffas mm:-)Könet i sig spelar ju ingen roll liksom;-)

2009-11-16 @ 18:38:35
Postat av: Carola m 8

Vad skönt att det gick bra:)

Skulle du inte börja visa magbilder nu snart:D?

så nyfiken

2009-11-16 @ 21:26:20
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0