Missat mycket

Tack vare småkrassliga barn mm har jag tyvärr missat lite skolarbete, speciellt i svenska så i måndags gick jag till skolan på kvällen när min svenska-lärare hade en kvällslektion och gjorde klart sånt jag har missat, en viktig uppsats och ett prov:-) Så nu är jag ikapp med det viktigaste ämnet i alla fall:-) Har lite att ta igen i historia också men det tar jag nästa vecka.....

Igår kom en gammal granne, Johanna och hälsade på med sina 2 yngsta barn (riktiga sötnosar*S*).
Senare kom Gitta på en liten fika och strax innan hon skulle gå, kom Jennifer hem från skolan då hon hade haft ont i huvudet hela förmiddagen. Så när Gitta hade gått la vi oss i soffan och bara slappade (jag sov nog mest) tills det var dax att hämta barnen:-) Det var riktigt skönt att ladda batterierna en stund:-)

Igår kväll  hände det en liten olycka tyvärr:-( Stackaren Thor ramlade ner från vår säng och slog sin mun riktigt ordentligt:-( Jag var inte hemma just då men det hade blödit riktigt mycket! Tog tid innan pappa lyckades lugna ner honom:-( Lilla plutten!
Idag har han en härlig fläskläpp, halva överläppen är svullen och sårig och blå:-( Hade inte hjärta till att lämna honom på dagis så han har varit hemma idag. Han är inte så sugen på att äta nåt men han åt en flaska välling i alla fall.....
Annelie M kom på en fika på förmiddagen vilket var trevligt som vanligt:-) Nu sover Thor och jag har ätit lite lunch samt slötittar på "förlossningskliniken"......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0