Lugn helg

Helgen har varit väldigt lugn och vi har hållt oss bara hemma. Efter en hemsk fredagnatt hade jag mindre ont i armen i lördags:-) Funderade på att åka in till närakuten som vårdguiden rekomenderade mig men avvaktar med det..... Vi fick trevligt besök av Paulina och hennes lilla son Milton och det var så mysigt att få gosa med en liten bebis en stund;-) Tackfr et trevligt besök Paulina;-)
Selina bestämde att vi skulle äta tacos så så fick det bli:-) Efter maten kom mormor på besök och fick äta efterrätt med oss:-)
Igår började jag dagen med att storstäda Linnéas, Jennifers, Selinas och Victors rum där det mesta av leksakerna är! Det tog några timmar att sortera alla leksaker mm men är ju så skönt när det är gjort:-)
Jag och barnen bakade sedan lite chokladmuffins och efter maten gjorde jag även lite havreflarn med chokladkräm imellan. Mormor och låtsas-morfar kom över på en farsdagsfika och även Emmelie kom och hälsade på:-) Efter allt slit så började armen värke lite mera igen men det känndes snart som småsaker efter att Alice lyckades välta en stor databurk rakt på min lilltå (som jag redan brutit några gånger tidigare)!! Jävlar min amma vilken smärta det var:-( Hade så fruktansvärt ont resten av kvällen så det var hemskt:-(


Stackars lilltån som blir bara fulare och fulare:-( Får väl se till o kapa bort den snart
så slipper jag skada den för jämnan;-)

Idag var det stressigt värre på morgonkvisten då dagisbarnen skulle lämnas tidigare på dagis eftersom jag hade tid för fostervattensprov på KS kl. 8.30. Peter hämtade mig strax efter 8 och vi kom fram si så där 30min för sent mest pga trafiken. Men det var inga problem....de tog emot oss ändå;-)
Tyvärr så måste provet göras om en vecka då jag verkar vara i v. 14+4 och måste vara över 15 fulla veckor när provet görs så all stress var i onödan..... Men doktorn gjorde ett litet ultraljud med 3D-apparaten vilket var kul att se:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0