Less på sjukdomar

Nä, nu börjar jag få nog av sjukdomar som aldrig ger med sig:-(
Trodde att Thor hade blivit bättre eftersom han inte bajsade nåt igår eftermiddag/kväll och morgonens laddning var som hans normala bajs brukar vara (sorry för detaljerna).
Men ack så fel jag hade! När han vaknade från sin vila idag så stank det skit i hela rummet:-( Tänder lampan och ser att han har bajsat löst igen då sängen badade i skit *yak*
Det var bara till att bära in killen i badkaret och klä av honom där och ordentlig rengöring därefter:-(
Mindre nice m a o!

Även Alice ligger fortfarande i feber och har varit på hemskt humör idag! Grinar (läs gallskriker) för allt...och då menar jag verkligen allt! Kommer att ta henne upp till doktorn imorgon då hon har börjat gnälla om ont i munnen och hon luktar riktigt blää i munnen:-(

Selina och Victor fick sina sprutor idag och det gick galant:-D
Imorgon måste jag hinna plugga ordentligt då jag har ett sista prov i samhällskunskap imorgon kväll och efter ett G och ett VG satsar jag på stort nu och vill få MVG:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0