Pustar ut en stund

Har suttit ute med barnen hela förmiddagen efter vår promenad (med Gitta+barn så klart) till centrum:-)
Nu är vi hemma igen, alla små sover *kors i taket* förrutom Selina som är ute och cyklar- Hon lärde sig att cykla utan stödhjul!!! Duktig tjej:-)

Skulle behöva:

Dammsuga.....
Diska.........
Plocka undan leksaker mm.......
Hänga tvätt...........
Säkert något mer som jag inte kommer på just nu........

Men tar en liten stund för mig själv, pustar ut och samlar lite ny energi innan Jennifer och Benny kommer hem från skolan.......

Passar på att läsa runt i mina favorit-bloggar (hur i helsike kan jag lägga ut de under rubriken-länkar??), Aftonbladet, familjeliv mm:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0