Pladder....

Okej, jag tänkte låta bli att kommentera schlager-em:et  men i brist på annat så gör jag det ändå:-D Inte för att jag är så intresserad av det (not my kind of music....hårdrockare som man är....) och missade tydligen några bidrag (UK, tyskland..) men men.....tittade bara lite flyktigt på programmet;-)

Hur som haver.... Mina favvisar var ändå Norge och så tyckte jag om Rysslands bidrag och Azerbajdzjan:-) Sverige hade inte ett suck, det fattade man ju rätt tidigt......och Finnarnas låt var kopia av E-Type!

Gillar inte denna sjuka "måste rösta min grannland!"- fason som det alltid är! Många länder fick sjukt höga poäng tack vare det trots att de var riktigt kassa!

Så, nu har jag sagt mitt;-)

Jag var ute med barnen på förmiddagen och det var grått och kallt! 1 timme räckte sen ville alla in:-)
Ikväll har vi Cityakuten att se fram emot, härligt när gamla skådespelare gästspelar nu! Gillade när Dr. Carver var med i serien och vi ska inte ens snacka om den härlige Dr. Ross!!

Jag är nog en riktig sjukhus-serie-freak tycker maken:-D:-D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj,oj,oj, 10 barn, kan inte det vara lite jobbigt ibland?

2009-05-18 @ 15:26:55
URL: http://soufiaz.blogg.se/
Postat av: Mirka

Jo, men det är jobbigt med 1 barn också ibland:-D

2009-05-18 @ 15:43:46
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: supermom

Hihi! Livet kan vara jobbigt utan barn också!



Tack för titten hos mig...jäklar du har tio och jag bara åtta! Shit! Där ligger jag allt i lä... :)



Vilken fin blogg du har... kul att läsa! Fin att se på... åker direkt till min favoritlista!

2009-05-18 @ 18:40:01
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0