Oviktigt vetande.....

Jag blir smått irriterad när man har vunnit en auktion på Tradera och får ett vinnarmail där de tar alldeles för mycket fraktavgift!! Om man vill ta betalt för emballage så SKA man skriva det i auktionen eller sitt personliga info!

Vann en jacka åt Benny för 19kr:-) Men får betala 54kr i frakt som borde vara 48kr! Många tar ut "dolda" avgifter på sina auktioner som har gått "för" billigt:-(

Jag själv har aldrig tagit ut emballage-kostnad även fast jag använder mailingbags!

Benny är lite speciell när det gäller kläder/jackor..... Köpte en kanonbra vind/skaljacka från Po.P åt honom men han bara vägrar att använda den:-( För att den är för lång, säger han! Jackan jag vann är en reservjacka (kort modell) tills jag hittar en ny jacka åt honom som han själv får välja;-) Får väl sätta ut Po.P-jackan på Tradera.....

Ja, vilka i-landsproblem vi har....:-D

Ikväll ska vi grilla igen och jag har redan kokat potatisen till potatissalladen:-) Nu ska jag fixa ordning kaffe, klä på barnen och gå ut med de:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0